Internetový odkaz je u zprávy indikován podtržením jmenovky autora.
852 entries.
Ahoj, po nekolika denni praci jsem vyresil restartovani PCM 3.1 jednotky kvuli vadnemu disku. Kdyby nekdo mel zajem, tak na mail: tomas@kocianovi.cz
Ahoj, po nekolika denni praci jsem vyresil restartovani PCM 3.1 jednotky kvuli vadnemu disku. Kdyby nekdo mel zajem, tak na mail: tomas@kocianovi.cz... Collapse
Zdravím, zasílám Vám report ze sobotní akce ve sklárně Rückl. Na základě organizátora akce, píši na sebe kontakt. Vlastním dron, světla a spoustu další techniky. Kdyby měl někdo zájem ať už záznam z podobných akcí, eventů či promo videa - jsem k dispozici a dávám na sebe email: Zdenek.rotta@seznam.cz Mějte se fajn, Zdeněk
Zdravím,
zasílám Vám report ze sobotní akce ve sklárně Rückl.
Na základě organizátora akce, píši na sebe kontakt. Vlastním dron, světla a spoustu další techniky. Kdyby měl někdo zájem ať už záznam z podobných akcí, eventů či promo videa - jsem k dispozici a dávám na sebe email: Zdenek.rotta@seznam.cz
Mějte se fajn,
Zdeněk... Collapse
zasílám Vám report ze sobotní akce ve sklárně Rückl.
Na základě organizátora akce, píši na sebe kontakt. Vlastním dron, světla a spoustu další techniky. Kdyby měl někdo zájem ať už záznam z podobných akcí, eventů či promo videa - jsem k dispozici a dávám na sebe email: Zdenek.rotta@seznam.cz
Mějte se fajn,
Zdeněk... Collapse
Transaxle 108.cz
Transaxle 108.cz... Collapse
ja hlasujem za transaxle.108.cz
ja hlasujem za transaxle.108.cz... Collapse
Čus, kdybyste někdo hledal naši facebookovou stránku https://www.facebook.com/porsche.108.cz tak nám ji včera vypli .. asi na udání, že porušujeme nějaké zásady, ale zároveň nám nesdělují jaké zásady. Možná kvůli názvu, nevím ... tudíž vyhlašuju soutěž, jakou novou FB stránku máme založit - protentokrát už bez části názvu PORSCHE .... navrhuju: transaxle.cz transaxle.108.cz porsisti.cz (poršisti.cz)
Čus, kdybyste někdo hledal naši facebookovou stránku
https://www.facebook.com/porsche.108.cz
tak nám ji včera vypli .. asi na udání, že porušujeme nějaké zásady, ale zároveň nám nesdělují jaké zásady.
Možná kvůli názvu, nevím ... tudíž vyhlašuju soutěž, jakou novou FB stránku máme založit - protentokrát už bez části názvu PORSCHE .... navrhuju:
transaxle.cz
transaxle.108.cz
porsisti.cz (poršisti.cz)... Collapse
https://www.facebook.com/porsche.108.cz
tak nám ji včera vypli .. asi na udání, že porušujeme nějaké zásady, ale zároveň nám nesdělují jaké zásady.
Možná kvůli názvu, nevím ... tudíž vyhlašuju soutěž, jakou novou FB stránku máme založit - protentokrát už bez části názvu PORSCHE .... navrhuju:
transaxle.cz
transaxle.108.cz
porsisti.cz (poršisti.cz)... Collapse
Také jsem měl problém se stěrači, na jednu polohu stěrače šly a na další ne. Ale nakonec byl problém v motorku,
Také jsem měl problém se stěrači, na jednu polohu stěrače šly a na další ne. Ale nakonec byl problém v motorku,... Collapse
Ma nekdo zkusenost s vymenou pacek (P 924S) za Golf-ove? Konkretne steracova VW dil 321953519D pro GI Cabrio, Jetta, Caddy, Scirocco (a jine modely bez zadniho sterace). Resim divokou funkci steracu (rele zatim vylouceno, jeste jsem nekontroloval motor), ale asi to vypada na packu. Nova Porsche za cca 8tis, Golfova v replice (Febi) za cca 500Kc. Pokud by sedela, tak nema cenu shanet jetou, 30let starou, nebo se nejak pokouset opravovat stavajici. Jinak leva (blinkrova) packa na Golf stoji taky kolem 500...
Ma nekdo zkusenost s vymenou pacek (P 924S) za Golf-ove? Konkretne steracova VW dil 321953519D pro GI Cabrio, Jetta, Caddy, Scirocco (a jine modely bez zadniho sterace). Resim divokou funkci steracu (rele zatim vylouceno, jeste jsem nekontroloval motor), ale asi to vypada na packu. Nova Porsche za cca 8tis, Golfova v replice (Febi) za cca 500Kc. Pokud by sedela, tak nema cenu shanet jetou, 30let starou, nebo se nejak pokouset opravovat stavajici. Jinak leva (blinkrova) packa na Golf stoji taky kolem 500...... Collapse
Řešení není zas tak složité - navštívit správnou STK.
Řešení není zas tak složité - navštívit správnou STK.... Collapse
Ahoj všichni. Mám už skoro 10 let Porsche Boxster. Na STK najednou zjistili, že rozměr kol a rozměr pneumatik je podle TP v pořádku, ale že nesedí ET u kol. Jak to řešit ? Přes import ? A na koho se obrátit ? Má s tím někdo nějakou zkušenost ? Děkuji předem za každou radu nebo pomoc. F.Gary@szenam.cz
Ahoj všichni.
Mám už skoro 10 let Porsche Boxster. Na STK najednou zjistili, že rozměr kol a rozměr pneumatik je podle TP v pořádku, ale že nesedí ET u kol. Jak to řešit ? Přes import ? A na koho se obrátit ? Má s tím někdo nějakou zkušenost ?
Děkuji předem za každou radu nebo pomoc.
F.Gary@szenam.cz... Collapse
Mám už skoro 10 let Porsche Boxster. Na STK najednou zjistili, že rozměr kol a rozměr pneumatik je podle TP v pořádku, ale že nesedí ET u kol. Jak to řešit ? Přes import ? A na koho se obrátit ? Má s tím někdo nějakou zkušenost ?
Děkuji předem za každou radu nebo pomoc.
F.Gary@szenam.cz... Collapse
Vnejsi zpetna zrcatka: jsou vsechna elektricky stelovatelna zrcatka zaroven i vyhrivana, nebo existuje i verze bez vyhrevu? Pokud existuje, lze to poznat i bez rozborky (vyloupnuti skla)? Lze kombinovat verze zrcatek pred FL (sklo se nacvakava pres pruzne cepy) a po FL (sklo je na "bajonetu" jako u modernich aut) ve smyslu, ze do vnejsiho obalu zrcatka narvu komplet jiny mechanismus s prislusnym typem skla a elektrika mi zustane, nebo ma kazda verze jiny obal a vnitrnosti jsou tedy nezamnenne? Konkretne jde o to, ze mam pred FL verzi zrcatek a mam to nejake domrsene a nejradeji bych to opravil montazi po FL verze, ktera mi prijde konstrukcne inteligentnejsi... Dekuji
Vnejsi zpetna zrcatka: jsou vsechna elektricky stelovatelna zrcatka zaroven i vyhrivana, nebo existuje i verze bez vyhrevu? Pokud existuje, lze to poznat i bez rozborky (vyloupnuti skla)?
Lze kombinovat verze zrcatek pred FL (sklo se nacvakava pres pruzne cepy) a po FL (sklo je na "bajonetu" jako u modernich aut) ve smyslu, ze do vnejsiho obalu zrcatka narvu komplet jiny mechanismus s prislusnym typem skla a elektrika mi zustane, nebo ma kazda verze jiny obal a vnitrnosti jsou tedy nezamnenne?
Konkretne jde o to, ze mam pred FL verzi zrcatek a mam to nejake domrsene a nejradeji bych to opravil montazi po FL verze, ktera mi prijde konstrukcne inteligentnejsi...
Dekuji... Collapse
Lze kombinovat verze zrcatek pred FL (sklo se nacvakava pres pruzne cepy) a po FL (sklo je na "bajonetu" jako u modernich aut) ve smyslu, ze do vnejsiho obalu zrcatka narvu komplet jiny mechanismus s prislusnym typem skla a elektrika mi zustane, nebo ma kazda verze jiny obal a vnitrnosti jsou tedy nezamnenne?
Konkretne jde o to, ze mam pred FL verzi zrcatek a mam to nejake domrsene a nejradeji bych to opravil montazi po FL verze, ktera mi prijde konstrukcne inteligentnejsi...
Dekuji... Collapse
Zdravim. Boj s elektrikou pokracuje. Tentokrat draty od baterky (P924S). Od + polu vedou 4 kabely. Tlusty ke starteru, cerveno/modry do patice na DME rele. Pak 2 cervene. Dle schematu oba do "central electric" (coz je ta vetsi pojistkovnice) na kontakt "H", ale jak je to udelany v praxi? O co mi jde: jeden cerveny drat mam u baterky zniceny a odpojeny, nicmene na aute (asi) vse funguje. Jsou tedy jednotlive "kontakty H" propojene, nebo proc tam vedou 2 draty? Potrebuju nejak opravit draty k +kontaktu, mam to vyresene dost prasecky, tak resim, co s tim. Pojistkovnice mi nejde vytahnout tak, abych si to prohledl. Pristup je tam strasnej a draty me nepusti ji vytahnout tak, abych na ni videl. Diky. Odkaz na foto pod jmenem.
Zdravim. Boj s elektrikou pokracuje. Tentokrat draty od baterky (P924S). Od + polu vedou 4 kabely. Tlusty ke starteru, cerveno/modry do patice na DME rele. Pak 2 cervene. Dle schematu oba do "central electric" (coz je ta vetsi pojistkovnice) na kontakt "H", ale jak je to udelany v praxi? O co mi jde: jeden cerveny drat mam u baterky zniceny a odpojeny, nicmene na aute (asi) vse funguje. Jsou tedy jednotlive "kontakty H" propojene, nebo proc tam vedou 2 draty? Potrebuju nejak opravit draty k +kontaktu, mam to vyresene dost prasecky, tak resim, co s tim. Pojistkovnice mi nejde vytahnout tak, abych si to prohledl. Pristup je tam strasnej a draty me nepusti ji vytahnout tak, abych na ni videl. Diky. Odkaz na foto pod jmenem.... Collapse
Ahoj já tam dával G12
Ahoj já tam dával G12... Collapse
Ahoj, prosím o radu ohledně chladící kapaliny do mého 928 S4, v porsche me řekli G12 růžovou, a co jsem četl fóra tak davají G-05. Děkuji M.
Ahoj, prosím o radu ohledně chladící kapaliny do mého 928 S4, v porsche me řekli G12 růžovou, a co jsem četl fóra tak davají G-05. Děkuji M.... Collapse
https://veteranikralupy.cz/akce/veterani-na-zamku/
https://veteranikralupy.cz/akce/veterani-na-zamku/... Collapse
Anglický PDF manuál ROberta Bosche - K-Jetronic ! http://p914-6info.net/PDFs/K%20Jetronic%20Workshop%20Manual.pdf
Anglický PDF manuál ROberta Bosche - K-Jetronic !
http://p914-6info.net/PDFs/K%20Jetronic%20Workshop%20Manual.pdf... Collapse
http://p914-6info.net/PDFs/K%20Jetronic%20Workshop%20Manual.pdf... Collapse
Zdravim. Opet dotaz na spinacku. V hlinikovem telese drzaku spinaci skrinky je lozisko. To moje ma prave v tom hlinikovem odlitku vakl (lozisko jako takove je OK). Je vyndavaci? Zkousel jsem ho vybouchat (hlinikovy odlitek jsem nahrival) a vubec se mu ven nechtelo. Nerad bych neco zkurvil. Lozisko jsem navic jako samostatny ND nenasel a i v katalogu ND je to kreslene jako 1 kus. Diky
Zdravim. Opet dotaz na spinacku. V hlinikovem telese drzaku spinaci skrinky je lozisko. To moje ma prave v tom hlinikovem odlitku vakl (lozisko jako takove je OK). Je vyndavaci? Zkousel jsem ho vybouchat (hlinikovy odlitek jsem nahrival) a vubec se mu ven nechtelo. Nerad bych neco zkurvil. Lozisko jsem navic jako samostatny ND nenasel a i v katalogu ND je to kreslene jako 1 kus. Diky... Collapse
Zdravím. Nemáte prosím někdo hodnoty nastavení tlaku vstřikování u Porschete 924?
Zdravím. Nemáte prosím někdo hodnoty nastavení tlaku vstřikování u Porschete 924?... Collapse
Demontaz spinacky-jak? Volant dolu, 2 maly sroubky na krizak pryc-sundam spodni plast kolem volantu. Pak 3 srouby z cela pacek-packy vysunu k sobe a odpojim konektory. Pak sundam plastovou rozperku z volantove tyce. Nakonec 1 imbus dirou zespod palubovky a povolim teleso spinacky z volantove tyce. Pak bych mel cele to hlinikove teleso se spinackou stahnout z volantove tyce, ale to ani nahodou nejde. Stahovakem za ty 3 "packy" na srouby nemam odvahu to rvat, abych je neulomil. Je na to nejaky trik, nebo jeste neco musim povolit? Mam (krom jineho) KO mechanickou cast spinacky (nejde mi zamek volantu a klic mohu vytahnout v jakekoliv poloze)-nemuze tam byt neco vzpriceneho? Diky.
Demontaz spinacky-jak? Volant dolu, 2 maly sroubky na krizak pryc-sundam spodni plast kolem volantu. Pak 3 srouby z cela pacek-packy vysunu k sobe a odpojim konektory. Pak sundam plastovou rozperku z volantove tyce. Nakonec 1 imbus dirou zespod palubovky a povolim teleso spinacky z volantove tyce. Pak bych mel cele to hlinikove teleso se spinackou stahnout z volantove tyce, ale to ani nahodou nejde. Stahovakem za ty 3 "packy" na srouby nemam odvahu to rvat, abych je neulomil. Je na to nejaky trik, nebo jeste neco musim povolit? Mam (krom jineho) KO mechanickou cast spinacky (nejde mi zamek volantu a klic mohu vytahnout v jakekoliv poloze)-nemuze tam byt neco vzpriceneho? Diky.... Collapse
Opet elektricky dotaz: Nema nekdo foto vnitrnosti el. spinace (tlacitka) otevirani kufru? Mam ho asi (respektive urcite) vybrakovany. Predpokladam tam nejake kovove planzety na propojeni kontaktu a pruzinky na vraceni. Diky.
Opet elektricky dotaz: Nema nekdo foto vnitrnosti el. spinace (tlacitka) otevirani kufru? Mam ho asi (respektive urcite) vybrakovany. Predpokladam tam nejake kovove planzety na propojeni kontaktu a pruzinky na vraceni. Diky.... Collapse
Zase prosim o rady s elektrikou (P924S). Foto v odkazu. K cemu je placaty hodnepinovy konektor v prostoru za radiem? Priprava na klimu? Placaty konektor podobny molex-u nekde od sloupku rizeni? Priprava na tempomat? Dvoupinovy konektor pod kobercem kufru vedouci soubezne s hlavnim svazkem do zadni casti vozu? A jak odpojit draty od spinaci skrinky? Volant dolu, sundat packy+jejich kryt, povolit hlinikovy odlitek ulozeni spinacky a pak ji celou u s draty vytahnu k sobe po volantove tyci? Zkousel jsem na to jit zespodu a tam prekazi palubovka a RJ...Diky
Zase prosim o rady s elektrikou (P924S). Foto v odkazu. K cemu je placaty hodnepinovy konektor v prostoru za radiem? Priprava na klimu? Placaty konektor podobny molex-u nekde od sloupku rizeni? Priprava na tempomat? Dvoupinovy konektor pod kobercem kufru vedouci soubezne s hlavnim svazkem do zadni casti vozu? A jak odpojit draty od spinaci skrinky? Volant dolu, sundat packy+jejich kryt, povolit hlinikovy odlitek ulozeni spinacky a pak ji celou u s draty vytahnu k sobe po volantove tyci? Zkousel jsem na to jit zespodu a tam prekazi palubovka a RJ...Diky... Collapse
Delam uklid, do inzerce to, vzhledem k charakteru, davat nechci. Prahy P924 laminat, asi domaci vyroba. Oprava nutna. Za odvoz, jinak jdou do popelnice. Prvni tlumic na 2,5l bez KATU. Original, od svodu jsem ho rezal ja. Sezranej obal. Na pitvu/vyzkum pro vyrobu ladaku. Za odvoz, jinak jde smer srot. Blatniky: oba maji zaklepane lemy (jezdily se siroka kola). Pravy jsem sundaval poprve ja, pri tom jsem lehce doohybal vrchni lem. Uzrany odspodu, ale pro nekoho sikovneho opravitelny. Cena symbolicka, je mi ho lito vyhodit. Levy uz byl opravovany jeste v Nemecku, zavarena dira na antenu, vareny ve spicce, opravovany spodek... vse dost amatersky. Cely je natazeny naprosto silenou vrstvou kitu-nevim proc. Ideal na nejaky "laminatovy" projekt ci na zavodak, kde se na krasu nehraje, oprava na hezky stav by byla asi dost pracna. Cena srotu. Nerez koncovy dil. Byl na 2,5l, hlucnejsi je, ale nic hrozneho. Obcas si tos nim i strelilo do vyfuku. Cenu nabidnete, levne. Drevene oblozeni palubovky (opravdove drevo, zadny plast), asi domaci vyroba, ale nevim. Levne. Vse pouze osobni vyzvednuti, nic neposilam.
Delam uklid, do inzerce to, vzhledem k charakteru, davat nechci. Prahy P924 laminat, asi domaci vyroba. Oprava nutna. Za odvoz, jinak jdou do popelnice. Prvni tlumic na 2,5l bez KATU. Original, od svodu jsem ho rezal ja. Sezranej obal. Na pitvu/vyzkum pro vyrobu ladaku. Za odvoz, jinak jde smer srot. Blatniky: oba maji zaklepane lemy (jezdily se siroka kola). Pravy jsem sundaval poprve ja, pri tom jsem lehce doohybal vrchni lem. Uzrany odspodu, ale pro nekoho sikovneho opravitelny. Cena symbolicka, je mi ho lito vyhodit. Levy uz byl opravovany jeste v Nemecku, zavarena dira na antenu, vareny ve spicce, opravovany spodek... vse dost amatersky. Cely je natazeny naprosto silenou vrstvou kitu-nevim proc. Ideal na nejaky "laminatovy" projekt ci na zavodak, kde se na krasu nehraje, oprava na hezky stav by byla asi dost pracna. Cena srotu. Nerez koncovy dil. Byl na 2,5l, hlucnejsi je, ale nic hrozneho. Obcas si tos nim i strelilo do vyfuku. Cenu nabidnete, levne. Drevene oblozeni palubovky (opravdove drevo, zadny plast), asi domaci vyroba, ale nevim. Levne. Vse pouze osobni vyzvednuti, nic neposilam.... Collapse
@ Ladislav - vidím, že se řešila spíš elektrika, tak přidám ještě možnou nefunkční podtlakovou regulaci předstihu ..... jinak já bych spíš šel po palivové cestě, po chvilce může přestat jít automatický sytič, tak proto má nedostatek paliva ... zkusit řešit přicpanost nejjednodušejc přidáním lahvičky "čističe vstřiků" do jedné nádrže paliva, anebo mohou být opravdu přicpané vstřiky (jetservis.cz), pak i přicpaná rozdělovací hlava (kostka - nerozdělávat!), mohou být vadná (zestárlá) různá čidla a komponenty K-Jetronicu ... mírné ponastavení sytosti paliva nepomáhá? šroubovákem na sání, případně i imbusem u váhy vzduchu .... je toho moc co by mohlo být příčinou ... a jistý odborník není, musí se experimentovat
@ Ladislav - vidím, že se řešila spíš elektrika, tak přidám ještě možnou nefunkční podtlakovou regulaci předstihu ..... jinak já bych spíš šel po palivové cestě, po chvilce může přestat jít automatický sytič, tak proto má nedostatek paliva ... zkusit řešit přicpanost nejjednodušejc přidáním lahvičky "čističe vstřiků" do jedné nádrže paliva, anebo mohou být opravdu přicpané vstřiky (jetservis.cz), pak i přicpaná rozdělovací hlava (kostka - nerozdělávat!), mohou být vadná (zestárlá) různá čidla a komponenty K-Jetronicu ... mírné ponastavení sytosti paliva nepomáhá? šroubovákem na sání, případně i imbusem u váhy vzduchu .... je toho moc co by mohlo být příčinou ... a jistý odborník není, musí se experimentovat... Collapse
Ladislav, takéto problémy som mal so svojím autom a raz vymenili zapaľovacie káble, raz termočasový spínač, raz to bola rozdelovacia kocka paliva, raz vzduchová váha, raz to bol podtlak na rozdeľovači potom samotný rozdeľovač a v poslednom prípade zistili prasknutú hlavu valcov. môžeš skúšať....
Ladislav, takéto problémy som mal so svojím autom a raz vymenili zapaľovacie káble, raz termočasový spínač, raz to bola rozdelovacia kocka paliva, raz vzduchová váha, raz to bol podtlak na rozdeľovači potom samotný rozdeľovač a v poslednom prípade zistili prasknutú hlavu valcov. môžeš skúšať....... Collapse
Zdravím , mám již pojízdné Porsche 924 rok 1976 , Mám ale takový problém , po nastartování motor běží jako hodinky ale po několika kilometrech začne vynechávat a auto poskakuje poradí mi někdo z Vás skušenějších ??? Vyměnil jsem indukční cívku , kladivka rozdělovače , kondenzátor vše značky Bosch. Nové svíčky . Nebo poraďte odborníka na toto auto Děkuji moc ..... Ladislav
Zdravím , mám již pojízdné Porsche 924 rok 1976 , Mám ale takový problém , po nastartování motor běží jako hodinky ale po několika kilometrech začne vynechávat a auto poskakuje poradí mi někdo z Vás skušenějších ??? Vyměnil jsem indukční cívku , kladivka rozdělovače , kondenzátor vše značky Bosch. Nové svíčky . Nebo poraďte odborníka na toto auto Děkuji moc ..... Ladislav... Collapse
Par dotazu k elektrice: nevi nekdo cislo konektoru elektriky k Z steraci (ten kulaty 4-pinovy za L tapecem v kufru-samecek). V katalogu ho nemuzu najit. Nasel jsem pouze cely ten svazek od konektoru ke steraci (477971345A). Pak jeste gumovy navlek na konektor k prednim steracum, je to 431971866? Dle fotky to vypada, ze ano. Diky
Par dotazu k elektrice: nevi nekdo cislo konektoru elektriky k Z steraci (ten kulaty 4-pinovy za L tapecem v kufru-samecek). V katalogu ho nemuzu najit. Nasel jsem pouze cely ten svazek od konektoru ke steraci (477971345A). Pak jeste gumovy navlek na konektor k prednim steracum, je to 431971866? Dle fotky to vypada, ze ano. Diky... Collapse
michal wrote on 18.5.2021 at 14:46: Ahojte, mel bych dotaz - porsche 928 gt 1990 - pri nastartovani hned spinaji ventilatory ( okamzite pri studenem motoru ) a nevipnou se - nejake napady cim by to mohlo byt? díky za odpoved :/// Pokud to má klimu, tak čidlo tlaku klimatizace.
michal wrote on 18.5.2021 at 14:46:
Ahojte, mel bych dotaz - porsche 928 gt 1990 - pri nastartovani hned spinaji ventilatory ( okamzite pri studenem motoru ) a nevipnou se - nejake napady cim by to mohlo byt? díky za odpoved :///
Pokud to má klimu, tak čidlo tlaku klimatizace.... Collapse
Ahojte, mel bych dotaz - porsche 928 gt 1990 - pri nastartovani hned spinaji ventilatory ( okamzite pri studenem motoru ) a nevipnou se - nejake napady cim by to mohlo byt? díky za odpoved :///
Pokud to má klimu, tak čidlo tlaku klimatizace.... Collapse
Nema nekdo foto, jak prijde pridelat na dvere plech proti vyhackovani zamku? Ty 2 bocni hodne kratke srouby k zamku jsou jasne, ale ten horni? Mam to cele nejake divoke a dokroucene... Diky.
Nema nekdo foto, jak prijde pridelat na dvere plech proti vyhackovani zamku? Ty 2 bocni hodne kratke srouby k zamku jsou jasne, ale ten horni? Mam to cele nejake divoke a dokroucene... Diky.... Collapse
na stránce letního srazu Čáslav jsou spuštěny přihlášky
na stránce letního srazu Čáslav jsou spuštěny přihlášky... Collapse
@BB924: Dekuji, targa opravena, nic neprasklo. Sroub (respektive spise matku) 1B jsem nakonec nasel v boku targy, tedy cely mechanismus je pod tapecem. Pak jsem zjistil, ze foto a popis je i v dilenske prirucce k dvoulitru, ale i tak jsem funkci moc nepobral, tak jsem se do toho radeji nehrabal. Pasy tez opraveny. Ted ale resim vyfuk. Konkretne tepelne stity viz odkaz. Polozka 31 (mezi nadrz a zadni tlumic), 24 (nad 1.tlumicem/KATem) a 10 a 15 kam? Podle zalomeni nekam dopredu ke starteru, ale na zadnych fotkach jsem je nenasel. Ja nemam stit nikde zadny, respektive ten k nadrzi mam shnily na hadry, takze to ani nemam jak zkusit. Diky. P.S: Jakekoliv stity kdyztak koupim, kdyby mel nekdo na prodej.
@BB924: Dekuji, targa opravena, nic neprasklo. Sroub (respektive spise matku) 1B jsem nakonec nasel v boku targy, tedy cely mechanismus je pod tapecem. Pak jsem zjistil, ze foto a popis je i v dilenske prirucce k dvoulitru, ale i tak jsem funkci moc nepobral, tak jsem se do toho radeji nehrabal. Pasy tez opraveny.
Ted ale resim vyfuk. Konkretne tepelne stity viz odkaz. Polozka 31 (mezi nadrz a zadni tlumic), 24 (nad 1.tlumicem/KATem) a 10 a 15 kam? Podle zalomeni nekam dopredu ke starteru, ale na zadnych fotkach jsem je nenasel. Ja nemam stit nikde zadny, respektive ten k nadrzi mam shnily na hadry, takze to ani nemam jak zkusit. Diky. P.S: Jakekoliv stity kdyztak koupim, kdyby mel nekdo na prodej.... Collapse
Ted ale resim vyfuk. Konkretne tepelne stity viz odkaz. Polozka 31 (mezi nadrz a zadni tlumic), 24 (nad 1.tlumicem/KATem) a 10 a 15 kam? Podle zalomeni nekam dopredu ke starteru, ale na zadnych fotkach jsem je nenasel. Ja nemam stit nikde zadny, respektive ten k nadrzi mam shnily na hadry, takze to ani nemam jak zkusit. Diky. P.S: Jakekoliv stity kdyztak koupim, kdyby mel nekdo na prodej.... Collapse
@Jakub - ty kolíky v trojúhelníčku jsem vyťukal hřebíčkem vhodného průměru, kterému jsem do roviny zapiloval hrot - 1A1B1C bude nejspíš pod čalouněním targy, už jsem jich rozdělával několik, ale nevybavuju si, že by tam něco takového bylo, třeba to bylo jen v některých verzích ? - ano, tapec targy je umakart potažený koženkou - spodní úchyty u prahu jsou také otočné, origo jsou tam šrouby utažené na takové válečky, které to protáčení umožňují - oko je na těch válečcích. - zácvak na tunelu je na tyčce, ta je napevno směrovaná
@Jakub
- ty kolíky v trojúhelníčku jsem vyťukal hřebíčkem vhodného průměru, kterému jsem do roviny zapiloval hrot
- 1A1B1C bude nejspíš pod čalouněním targy, už jsem jich rozdělával několik, ale nevybavuju si, že by tam něco takového bylo, třeba to bylo jen v některých verzích ?
- ano, tapec targy je umakart potažený koženkou
- spodní úchyty u prahu jsou také otočné, origo jsou tam šrouby utažené na takové válečky, které to protáčení umožňují - oko je na těch válečcích.
- zácvak na tunelu je na tyčce, ta je napevno směrovaná... Collapse
- ty kolíky v trojúhelníčku jsem vyťukal hřebíčkem vhodného průměru, kterému jsem do roviny zapiloval hrot
- 1A1B1C bude nejspíš pod čalouněním targy, už jsem jich rozdělával několik, ale nevybavuju si, že by tam něco takového bylo, třeba to bylo jen v některých verzích ?
- ano, tapec targy je umakart potažený koženkou
- spodní úchyty u prahu jsou také otočné, origo jsou tam šrouby utažené na takové válečky, které to protáčení umožňují - oko je na těch válečcích.
- zácvak na tunelu je na tyčce, ta je napevno směrovaná... Collapse
Targa: jak vymenit "trojuhelnicky" u prednich pantu targy? Jako cep mezi trojuhelnickem a zacvakavacim klipsem mam "kolik pruzny valcovy" je to tak OK? Z puvodniho trojuhelnicku nejde bez jeho destrukce vytlacit a do noveho trojuhelnicku taky strcit nejde, klestema vice sevrit nejde. Chce to pouzit vice sily, nebo je na to nejaky trik? Potom polozky 1A+1B+1C z odkazu? Ceho je to napinak a kde ho najdu namontovany? Je nekde pod tapecem targy? Ale co by tam napinal, kdyz tapecirunk targy je nejaky tvrdy papir nebo slaby sololit potazeny kozenkou? A nakonec predni bezpecnostni pasy: ktera jejich cast ma byt otocna? Asi urcite to horni oko na B sloupku, ale co spodni uchyt na prahu a zacvak na tunelu, ty taky? Mam to nejake cele sverazne, tak bych to poladil...Diky
Targa: jak vymenit "trojuhelnicky" u prednich pantu targy? Jako cep mezi trojuhelnickem a zacvakavacim klipsem mam "kolik pruzny valcovy" je to tak OK? Z puvodniho trojuhelnicku nejde bez jeho destrukce vytlacit a do noveho trojuhelnicku taky strcit nejde, klestema vice sevrit nejde. Chce to pouzit vice sily, nebo je na to nejaky trik?
Potom polozky 1A+1B+1C z odkazu? Ceho je to napinak a kde ho najdu namontovany? Je nekde pod tapecem targy? Ale co by tam napinal, kdyz tapecirunk targy je nejaky tvrdy papir nebo slaby sololit potazeny kozenkou?
A nakonec predni bezpecnostni pasy: ktera jejich cast ma byt otocna? Asi urcite to horni oko na B sloupku, ale co spodni uchyt na prahu a zacvak na tunelu, ty taky? Mam to nejake cele sverazne, tak bych to poladil...Diky... Collapse
Potom polozky 1A+1B+1C z odkazu? Ceho je to napinak a kde ho najdu namontovany? Je nekde pod tapecem targy? Ale co by tam napinal, kdyz tapecirunk targy je nejaky tvrdy papir nebo slaby sololit potazeny kozenkou?
A nakonec predni bezpecnostni pasy: ktera jejich cast ma byt otocna? Asi urcite to horni oko na B sloupku, ale co spodni uchyt na prahu a zacvak na tunelu, ty taky? Mam to nejake cele sverazne, tak bych to poladil...Diky... Collapse
Zdravím, mám další problém. Vyfuk 924S 86 - jedno z prvnich (vyrobni cislo pod 500). Mam 4 dratovou lambdu (BOSCH), zapojeni viz foto. Konektor vyhrevu vypada original, se signalnim uz si nekdo hral (napojovany), ale svazek vypada original a vede kamsi do hlavniho svazku pod posilovacem brzd. Jestli sonda funguje nevim a ani nevim, jak to zjistit. Original 3 dratovy (kulaty) konektor na lambdu mam taktez (foto), svazek od nej taky vede do utrob vozu. KAT auto nema a nemelo (prvni tlumic je v kuse se svodem a je origo z fabriky-foto). Je toto reseni original (lambda na aute bez KATu), nebo je lambda dodelana dodatecne? Svar na sroubeni lambdy je takovej nic moc, ale ani origo svar sroubeni na beznych autech nevypada buhvi jak hezky... Ma nekdo 4dratovou lambdu? Vsude na netu nachazim origo P924S jako 3dratovou s kulatym konektorem. Dekuji za kazdou radu, momentalne mam zkurvenou jak lambdu (zavit), tak zavit na ni na svodech tak resim, co s tim...
Zdravím, mám další problém.
Vyfuk 924S 86 - jedno z prvnich (vyrobni cislo pod 500). Mam 4 dratovou lambdu (BOSCH), zapojeni viz foto. Konektor vyhrevu vypada original, se signalnim uz si nekdo hral (napojovany), ale svazek vypada original a vede kamsi do hlavniho svazku pod posilovacem brzd. Jestli sonda funguje nevim a ani nevim, jak to zjistit. Original 3 dratovy (kulaty) konektor na lambdu mam taktez (foto), svazek od nej taky vede do utrob vozu. KAT auto nema a nemelo (prvni tlumic je v kuse se svodem a je origo z fabriky-foto).
Je toto reseni original (lambda na aute bez KATu), nebo je lambda dodelana dodatecne? Svar na sroubeni lambdy je takovej nic moc, ale ani origo svar sroubeni na beznych autech nevypada buhvi jak hezky...
Ma nekdo 4dratovou lambdu? Vsude na netu nachazim origo P924S jako 3dratovou s kulatym konektorem.
Dekuji za kazdou radu, momentalne mam zkurvenou jak lambdu (zavit), tak zavit na ni na svodech tak resim, co s tim...... Collapse
Vyfuk 924S 86 - jedno z prvnich (vyrobni cislo pod 500). Mam 4 dratovou lambdu (BOSCH), zapojeni viz foto. Konektor vyhrevu vypada original, se signalnim uz si nekdo hral (napojovany), ale svazek vypada original a vede kamsi do hlavniho svazku pod posilovacem brzd. Jestli sonda funguje nevim a ani nevim, jak to zjistit. Original 3 dratovy (kulaty) konektor na lambdu mam taktez (foto), svazek od nej taky vede do utrob vozu. KAT auto nema a nemelo (prvni tlumic je v kuse se svodem a je origo z fabriky-foto).
Je toto reseni original (lambda na aute bez KATu), nebo je lambda dodelana dodatecne? Svar na sroubeni lambdy je takovej nic moc, ale ani origo svar sroubeni na beznych autech nevypada buhvi jak hezky...
Ma nekdo 4dratovou lambdu? Vsude na netu nachazim origo P924S jako 3dratovou s kulatym konektorem.
Dekuji za kazdou radu, momentalne mam zkurvenou jak lambdu (zavit), tak zavit na ni na svodech tak resim, co s tim...... Collapse
Ahojte, mel bych dotaz - porsche 928 gt 1990 - pri nastartovani hned spinaji ventilatory ( okamzite pri studenem motoru ) a nevipnou se - nejake napady cim by to mohlo byt? díky za odpoved :///
Ahojte, mel bych dotaz - porsche 928 gt 1990 - pri nastartovani hned spinaji ventilatory ( okamzite pri studenem motoru ) a nevipnou se - nejake napady cim by to mohlo byt? díky za odpoved :///... Collapse
Ma nekdo zkusenost s nahradou nadobky brzdovky? Original je cca 1700+500 posta. Lze nahradit necim bezne dostupnym? Velice podobna/stejna by mela byt BMW E24, E28 a E30 M3, ale tam jsem cenou nastejno... Konkretne nadobka se sikmym vyvodem na spojku je ATE 3.3508-8146.1 S rovnym vyvodem na spojku nevim, budu rad, kdyz nekdo doplni. Jinak k zamenitelnosti staci asi shodnost cisel pred pomlckou, ale nemam overeno. Dekuji.
Ma nekdo zkusenost s nahradou nadobky brzdovky? Original je cca 1700+500 posta. Lze nahradit necim bezne dostupnym? Velice podobna/stejna by mela byt BMW E24, E28 a E30 M3, ale tam jsem cenou nastejno...
Konkretne nadobka se sikmym vyvodem na spojku je ATE 3.3508-8146.1 S rovnym vyvodem na spojku nevim, budu rad, kdyz nekdo doplni. Jinak k zamenitelnosti staci asi shodnost cisel pred pomlckou, ale nemam overeno.
Dekuji.... Collapse
Konkretne nadobka se sikmym vyvodem na spojku je ATE 3.3508-8146.1 S rovnym vyvodem na spojku nevim, budu rad, kdyz nekdo doplni. Jinak k zamenitelnosti staci asi shodnost cisel pred pomlckou, ale nemam overeno.
Dekuji.... Collapse
Jakub: spicky prednich blatniku s celem se spojuji samorezkami na klic 10mm, (podobne tem na blatnik), jen nemaji velkoplosnou podlozku a jsou kratsi. Ta "plechova matka" se tam nedava, ve spicce blatniku je zesileni, do ktereho se rovnou sroubuje. Proto tam ani ta matka nejde navlect (plech je v tom miste tlusty). Plechova matka navic moc roztahne sparu mezi maskou a blatnikem a pak je to hnusny a nesedi spary ze zbytkem auta. Pak ale jeste patri stejne male samorezky na krizak (jako ty u zamku kapoty) smerem od svetla ke znaku. Jsou tam hodne schovane, ale chytaji se kupodivu dobre - jsou tam na ne zase ty plechove matky. Co se tyka spoje spojler-blatnik-konzole, tak tam je to fuk, origo samorezky+plechove matky ale funguji prekvapive dobre, ale i na normalni sroub+matka je tam mista dost...
Jakub: spicky prednich blatniku s celem se spojuji samorezkami na klic 10mm, (podobne tem na blatnik), jen nemaji velkoplosnou podlozku a jsou kratsi. Ta "plechova matka" se tam nedava, ve spicce blatniku je zesileni, do ktereho se rovnou sroubuje. Proto tam ani ta matka nejde navlect (plech je v tom miste tlusty). Plechova matka navic moc roztahne sparu mezi maskou a blatnikem a pak je to hnusny a nesedi spary ze zbytkem auta. Pak ale jeste patri stejne male samorezky na krizak (jako ty u zamku kapoty) smerem od svetla ke znaku. Jsou tam hodne schovane, ale chytaji se kupodivu dobre - jsou tam na ne zase ty plechove matky. Co se tyka spoje spojler-blatnik-konzole, tak tam je to fuk, origo samorezky+plechove matky ale funguji prekvapive dobre, ale i na normalni sroub+matka je tam mista dost...... Collapse
Montáž předku 924S: jak to přijde smontovat? Myslel jsem si, že si to budu pamatovat, ale nepamatuju. Blatníky nahoře jsou jasný-samožezky na 10klíč a plechové "matky". Zevnitř podběhu do A sloupku 3x ty samé samořezky. Dole za kolem normální šroub k tomu "uchu" navařenému na podběhu. Toto vše OK. Plech mezi světla nahoře u zámku kapoty 4 malé samořezky na křížák a opět (menší) plechové matky, dole jsou navařené šrouby, tak tam normální matky. Taky OK. Jak ale spojit "špičky" předních blatníků s čelem? Vím, že vyklopím světla a směrem do blatníku šroubuju, ale co? Samořezky na klíč 10 oproti plechové matce, nebo nějaké menší samořezky na křížák, nebo něco jiného? Pak spojler. Na spodek blatníku opět 3x ty plechové matky a samořezky směrem ven z auta skrz ty konzole do blatníku, nebo je menší zlo dát normální šroub? Děkuji, kdyžtak nafotím, ale kdo to skládal, tak asi můj popis chápe.
Montáž předku 924S: jak to přijde smontovat? Myslel jsem si, že si to budu pamatovat, ale nepamatuju.
Blatníky nahoře jsou jasný-samožezky na 10klíč a plechové "matky". Zevnitř podběhu do A sloupku 3x ty samé samořezky. Dole za kolem normální šroub k tomu "uchu" navařenému na podběhu. Toto vše OK.
Plech mezi světla nahoře u zámku kapoty 4 malé samořezky na křížák a opět (menší) plechové matky, dole jsou navařené šrouby, tak tam normální matky. Taky OK.
Jak ale spojit "špičky" předních blatníků s čelem? Vím, že vyklopím světla a směrem do blatníku šroubuju, ale co? Samořezky na klíč 10 oproti plechové matce, nebo nějaké menší samořezky na křížák, nebo něco jiného?
Pak spojler. Na spodek blatníku opět 3x ty plechové matky a samořezky směrem ven z auta skrz ty konzole do blatníku, nebo je menší zlo dát normální šroub?
Děkuji, kdyžtak nafotím, ale kdo to skládal, tak asi můj popis chápe.... Collapse
Blatníky nahoře jsou jasný-samožezky na 10klíč a plechové "matky". Zevnitř podběhu do A sloupku 3x ty samé samořezky. Dole za kolem normální šroub k tomu "uchu" navařenému na podběhu. Toto vše OK.
Plech mezi světla nahoře u zámku kapoty 4 malé samořezky na křížák a opět (menší) plechové matky, dole jsou navařené šrouby, tak tam normální matky. Taky OK.
Jak ale spojit "špičky" předních blatníků s čelem? Vím, že vyklopím světla a směrem do blatníku šroubuju, ale co? Samořezky na klíč 10 oproti plechové matce, nebo nějaké menší samořezky na křížák, nebo něco jiného?
Pak spojler. Na spodek blatníku opět 3x ty plechové matky a samořezky směrem ven z auta skrz ty konzole do blatníku, nebo je menší zlo dát normální šroub?
Děkuji, kdyžtak nafotím, ale kdo to skládal, tak asi můj popis chápe.... Collapse
To Julio9XX: můj problém je chudá směs a po zahřátí motoru bych řekl i nižší otáčky volnoběhu. Ale volnoběh drží nechcípá. Startuje v pohodě teplý i studený motor. A ještě bych řekl, že se motor hřeje, dříve spíná sahara. Mám podezření na pár věcí, jen se k tomu nemůžu nějak dostat a začít vylučovat závady. Zatím se kontrolovaly vstřiky, měřil tlak paliva (lehce nižší), kontrolovala se těsnost jestli to někde nepřisává vzduch. Ještě podezírám váhu vzduchu a ventil co pouští vzduch navíc při studeném motoru.
To Julio9XX: můj problém je chudá směs a po zahřátí motoru bych řekl i nižší otáčky volnoběhu. Ale volnoběh drží nechcípá. Startuje v pohodě teplý i studený motor. A ještě bych řekl, že se motor hřeje, dříve spíná sahara. Mám podezření na pár věcí, jen se k tomu nemůžu nějak dostat a začít vylučovat závady. Zatím se kontrolovaly vstřiky, měřil tlak paliva (lehce nižší), kontrolovala se těsnost jestli to někde nepřisává vzduch. Ještě podezírám váhu vzduchu a ventil co pouští vzduch navíc při studeném motoru.... Collapse
Ahoj, máte zkušenosti se seřizováním ventilů na 924 (2,0 92kW)? Zkoušel jsem to standartně "do střihu", ale nedaří se mi to. Díky moc. Martin Pa9
Ahoj, máte zkušenosti se seřizováním ventilů na 924 (2,0 92kW)? Zkoušel jsem to standartně "do střihu", ale nedaří se mi to. Díky moc. Martin Pa9... Collapse
Kopr944 cim ako sa ti chová motor pri tvojich problemoch. Dik
Kopr944 cim ako sa ti chová motor pri tvojich problemoch. Dik... Collapse
Upevnění znaku 924S: co použít? Někde se používají plastové "dutinky" (předpokládám že určené pro 2.0l s "nesundavací" maskou), někde samozřezné matky z 944. Co tam přijde origo, nebo co je lepší?
Upevnění znaku 924S: co použít? Někde se používají plastové "dutinky" (předpokládám že určené pro 2.0l s "nesundavací" maskou), někde samozřezné matky z 944. Co tam přijde origo, nebo co je lepší?... Collapse
Tyčky řízení na Porsche 924, existuje nějaká náhrada nebo se musí koupit originál ????
Tyčky řízení na Porsche 924, existuje nějaká náhrada nebo se musí koupit originál ????... Collapse
Dobrý den kde bych sehnal termocasovy spínač na 924 poradí někdo dik
Dobrý den kde bych sehnal termocasovy spínač na 924 poradí někdo dik... Collapse
Indiana924 - vše bych mohl mít ... porsche@108.cz
Indiana924 - vše bych mohl mít ... porsche@108.cz... Collapse
Zdravím, sháním dva držáky stínítek na 924 viz. odkaz, přepínač přídavných světel na středové konzole (může být i univerzální bez popisku) a kryt pravého zadního světla, popřípadě celé světlo. Pokud má někdo přebytečné díly, tak se určitě dohodneme.
Zdravím, sháním dva držáky stínítek na 924 viz. odkaz, přepínač přídavných světel na středové konzole (může být i univerzální bez popisku) a kryt pravého zadního světla, popřípadě celé světlo. Pokud má někdo přebytečné díly, tak se určitě dohodneme.... Collapse
@Sheema924 já to řešil jinak. Ozubené kolečko má z obou stran vymezovací část. Na jedné straně jsem ji uřízl a dal ji na druhou. Tím jsem si ozubené kolo posunul blíž ke šroubení a mám to v záběru.
@Sheema924 já to řešil jinak. Ozubené kolečko má z obou stran vymezovací část. Na jedné straně jsem ji uřízl a dal ji na druhou. Tím jsem si ozubené kolo posunul blíž ke šroubení a mám to v záběru.... Collapse
Ahoj, kdo má zkušenost s výbrusem, případně vyvložkováním válců ? Kde jste nechávali dělat ? Děkuji
Ahoj, kdo má zkušenost s výbrusem, případně vyvložkováním válců ? Kde jste nechávali dělat ? Děkuji... Collapse
Už dlouho řeším na mojí P944 chudou směs. Už se vyloučilo spousta věcí a jedna z posledních je váha vzduchu. Máte někdo zkušenost s její opravou nebo čištěním? Mám i návod jak ji rozebrat, vyzkoušet, proměřit ale zatím jsem nesebral odvahu. Druhá varianta co mě napadla zkusit zaručeně funkční váhu z jiného auta. Nemáte někdo náhodou váhu ( číslo 028020202) k zapůjčení. Samozřejmě proti nějaké finanční záloze?
Už dlouho řeším na mojí P944 chudou směs. Už se vyloučilo spousta věcí a jedna z posledních je váha vzduchu. Máte někdo zkušenost s její opravou nebo čištěním? Mám i návod jak ji rozebrat, vyzkoušet, proměřit ale zatím jsem nesebral odvahu.
Druhá varianta co mě napadla zkusit zaručeně funkční váhu z jiného auta. Nemáte někdo náhodou váhu ( číslo 028020202) k zapůjčení. Samozřejmě proti nějaké finanční záloze?... Collapse
Druhá varianta co mě napadla zkusit zaručeně funkční váhu z jiného auta. Nemáte někdo náhodou váhu ( číslo 028020202) k zapůjčení. Samozřejmě proti nějaké finanční záloze?... Collapse
Zdravím, snažím se dávat do kupy jednu zuboženou 924ku 2.0i. Auto jsem koupil vjako nepojízdný vrak. Po pár dnech se mi to podařilo natočit. Motor normálně běžel akorát opravdu hodně tekla vodní pumpa. Rozhodl jsem se tedy pro komplet výměnu včetně rozvodů. Bohužel po demontáži vodní pumpy na mě čekalo nemilé překvapení. Místo vody z toho začal téct olej a to opravdu hodně. Tipoval jsem to na těsnění pod hlavou, ale po demontáži se zdálo v pořádku. Jediné čeho jsem si všiml je prasklina na hlavě (první válec) mezi ventilama. Ale to nemá s Vodou a olejem nic společného. Prosím tedy o radu jestli jste se s tímto problémem u 924 někdo nesetkal. Jen doufám že není prasklý blok. Trpí na to tyto motory? Děkuji.
Zdravím, snažím se dávat do kupy jednu zuboženou 924ku 2.0i. Auto jsem koupil vjako nepojízdný vrak. Po pár dnech se mi to podařilo natočit. Motor normálně běžel akorát opravdu hodně tekla vodní pumpa. Rozhodl jsem se tedy pro komplet výměnu včetně rozvodů. Bohužel po demontáži vodní pumpy na mě čekalo nemilé překvapení. Místo vody z toho začal téct olej a to opravdu hodně. Tipoval jsem to na těsnění pod hlavou, ale po demontáži se zdálo v pořádku. Jediné čeho jsem si všiml je prasklina na hlavě (první válec) mezi ventilama. Ale to nemá s Vodou a olejem nic společného. Prosím tedy o radu jestli jste se s tímto problémem u 924 někdo nesetkal. Jen doufám že není prasklý blok. Trpí na to tyto motory? Děkuji.... Collapse
BB: Upřímnou soustrast celé rodině, Jirka byl super kluk.
BB: Upřímnou soustrast celé rodině, Jirka byl super kluk.... Collapse
Přátelé, kamarádi .... bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci. Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy. Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj .... BB
Přátelé, kamarádi ....
bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci.
Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy.
Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj ....
BB... Collapse
bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci.
Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy.
Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj ....
BB... Collapse