Vzkazy / Fórum

Internetový odkaz je u zprávy indikován podtržením jmenovky autora.

Napište nový záznam do knihy návštěv

 
 
 
 
 
 
 
Pole označená * jsou povinná. E-mail není zveřejňován.
Vaše IP adresa je 34.237.52.11. Úpravy vyhrazeny.
Odkazy http://.... nepište do textu zprávy, spamfiltr pak takové zápisy většinou blokuje. Pro odkazy slouží při zápisu zprávy kolonka Website.
Pro automatické předvyplnění odesílatele je vhodné se zde návštěvnicky zaregistrovat (vlevo dole pod MENU).
820 entries.
michal michal wrote on 18.5.2021 at 14:46:
Ahojte, mel bych dotaz - porsche 928 gt 1990 - pri nastartovani hned spinaji ventilatory ( okamzite pri studenem motoru ) a nevipnou se - nejake napady cim by to mohlo byt? díky za odpoved :///
Ahojte, mel bych dotaz - porsche 928 gt 1990 - pri nastartovani hned spinaji ventilatory ( okamzite pri studenem motoru ) a nevipnou se - nejake napady cim by to mohlo byt? díky za odpoved :///
Jakub Jakub wrote on 23.4.2021 at 23:41:
Ma nekdo zkusenost s nahradou nadobky brzdovky? Original je cca 1700+500 posta. Lze nahradit necim bezne dostupnym? Velice podobna/stejna by mela byt BMW E24, E28 a E30 M3, ale tam jsem cenou nastejno... Konkretne nadobka se sikmym vyvodem na spojku je ATE 3.3508-8146.1 S rovnym vyvodem na spojku nevim, budu rad, kdyz nekdo doplni. Jinak k zamenitelnosti staci asi shodnost cisel pred pomlckou, ale nemam overeno. Dekuji.
Ma nekdo zkusenost s nahradou nadobky brzdovky? Original je cca 1700+500 posta. Lze nahradit necim bezne dostupnym? Velice podobna/stejna by mela byt BMW E24, E28 a E30 M3, ale tam jsem cenou nastejno...
Konkretne nadobka se sikmym vyvodem na spojku je ATE 3.3508-8146.1 S rovnym vyvodem na spojku nevim, budu rad, kdyz nekdo doplni. Jinak k zamenitelnosti staci asi shodnost cisel pred pomlckou, ale nemam overeno.
Dekuji.
Jakub Jakub wrote on 21.4.2021 at 17:36:
Jakub: spicky prednich blatniku s celem se spojuji samorezkami na klic 10mm, (podobne tem na blatnik), jen nemaji velkoplosnou podlozku a jsou kratsi. Ta "plechova matka" se tam nedava, ve spicce blatniku je zesileni, do ktereho se rovnou sroubuje. Proto tam ani ta matka nejde navlect (plech je v tom miste tlusty). Plechova matka navic moc roztahne sparu mezi maskou a blatnikem a pak je to hnusny a nesedi spary ze zbytkem auta. Pak ale jeste patri stejne male samorezky na krizak (jako ty u zamku kapoty) smerem od svetla ke znaku. Jsou tam hodne schovane, ale chytaji se kupodivu dobre - jsou tam na ne zase ty plechove matky. Co se tyka spoje spojler-blatnik-konzole, tak tam je to fuk, origo samorezky+plechove matky ale funguji prekvapive dobre, ale i na normalni sroub+matka je tam mista dost...
Jakub: spicky prednich blatniku s celem se spojuji samorezkami na klic 10mm, (podobne tem na blatnik), jen nemaji velkoplosnou podlozku a jsou kratsi. Ta "plechova matka" se tam nedava, ve spicce blatniku je zesileni, do ktereho se rovnou sroubuje. Proto tam ani ta matka nejde navlect (plech je v tom miste tlusty). Plechova matka navic moc roztahne sparu mezi maskou a blatnikem a pak je to hnusny a nesedi spary ze zbytkem auta. Pak ale jeste patri stejne male samorezky na krizak (jako ty u zamku kapoty) smerem od svetla ke znaku. Jsou tam hodne schovane, ale chytaji se kupodivu dobre - jsou tam na ne zase ty plechove matky. Co se tyka spoje spojler-blatnik-konzole, tak tam je to fuk, origo samorezky+plechove matky ale funguji prekvapive dobre, ale i na normalni sroub+matka je tam mista dost...
Jakub Jakub wrote on 17.4.2021 at 18:47:
Montáž předku 924S: jak to přijde smontovat? Myslel jsem si, že si to budu pamatovat, ale nepamatuju. Blatníky nahoře jsou jasný-samožezky na 10klíč a plechové "matky". Zevnitř podběhu do A sloupku 3x ty samé samořezky. Dole za kolem normální šroub k tomu "uchu" navařenému na podběhu. Toto vše OK. Plech mezi světla nahoře u zámku kapoty 4 malé samořezky na křížák a opět (menší) plechové matky, dole jsou navařené šrouby, tak tam normální matky. Taky OK. Jak ale spojit "špičky" předních blatníků s čelem? Vím, že vyklopím světla a směrem do blatníku šroubuju, ale co? Samořezky na klíč 10 oproti plechové matce, nebo nějaké menší samořezky na křížák, nebo něco jiného? Pak spojler. Na spodek blatníku opět 3x ty plechové matky a samořezky směrem ven z auta skrz ty konzole do blatníku, nebo je menší zlo dát normální šroub? Děkuji, kdyžtak nafotím, ale kdo to skládal, tak asi můj popis chápe.
Montáž předku 924S: jak to přijde smontovat? Myslel jsem si, že si to budu pamatovat, ale nepamatuju.
Blatníky nahoře jsou jasný-samožezky na 10klíč a plechové "matky". Zevnitř podběhu do A sloupku 3x ty samé samořezky. Dole za kolem normální šroub k tomu "uchu" navařenému na podběhu. Toto vše OK.
Plech mezi světla nahoře u zámku kapoty 4 malé samořezky na křížák a opět (menší) plechové matky, dole jsou navařené šrouby, tak tam normální matky. Taky OK.
Jak ale spojit "špičky" předních blatníků s čelem? Vím, že vyklopím světla a směrem do blatníku šroubuju, ale co? Samořezky na klíč 10 oproti plechové matce, nebo nějaké menší samořezky na křížák, nebo něco jiného?
Pak spojler. Na spodek blatníku opět 3x ty plechové matky a samořezky směrem ven z auta skrz ty konzole do blatníku, nebo je menší zlo dát normální šroub?
Děkuji, kdyžtak nafotím, ale kdo to skládal, tak asi můj popis chápe.
Kopr944 Kopr944 wrote on 8.3.2021 at 11:31:
To Julio9XX: můj problém je chudá směs a po zahřátí motoru bych řekl i nižší otáčky volnoběhu. Ale volnoběh drží nechcípá. Startuje v pohodě teplý i studený motor. A ještě bych řekl, že se motor hřeje, dříve spíná sahara. Mám podezření na pár věcí, jen se k tomu nemůžu nějak dostat a začít vylučovat závady. Zatím se kontrolovaly vstřiky, měřil tlak paliva (lehce nižší), kontrolovala se těsnost jestli to někde nepřisává vzduch. Ještě podezírám váhu vzduchu a ventil co pouští vzduch navíc při studeném motoru.
To Julio9XX: můj problém je chudá směs a po zahřátí motoru bych řekl i nižší otáčky volnoběhu. Ale volnoběh drží nechcípá. Startuje v pohodě teplý i studený motor. A ještě bych řekl, že se motor hřeje, dříve spíná sahara. Mám podezření na pár věcí, jen se k tomu nemůžu nějak dostat a začít vylučovat závady. Zatím se kontrolovaly vstřiky, měřil tlak paliva (lehce nižší), kontrolovala se těsnost jestli to někde nepřisává vzduch. Ještě podezírám váhu vzduchu a ventil co pouští vzduch navíc při studeném motoru.
pa924 pa924 wrote on 6.3.2021 at 20:19:
Ahoj, máte zkušenosti se seřizováním ventilů na 924 (2,0 92kW)? Zkoušel jsem to standartně "do střihu", ale nedaří se mi to. Díky moc. Martin Pa9
Ahoj, máte zkušenosti se seřizováním ventilů na 924 (2,0 92kW)? Zkoušel jsem to standartně "do střihu", ale nedaří se mi to. Díky moc. Martin Pa9
Julio9XX Julio9XX wrote on 3.3.2021 at 20:54:
Kopr944 cim ako sa ti chová motor pri tvojich problemoch. Dik
Kopr944 cim ako sa ti chová motor pri tvojich problemoch. Dik
Jakub Jakub wrote on 20.2.2021 at 21:03:
Upevnění znaku 924S: co použít? Někde se používají plastové "dutinky" (předpokládám že určené pro 2.0l s "nesundavací" maskou), někde samozřezné matky z 944. Co tam přijde origo, nebo co je lepší?
Upevnění znaku 924S: co použít? Někde se používají plastové "dutinky" (předpokládám že určené pro 2.0l s "nesundavací" maskou), někde samozřezné matky z 944. Co tam přijde origo, nebo co je lepší?
Jarek Rizner Jarek Rizner wrote on 7.2.2021 at 15:09:
Tyčky řízení na Porsche 924, existuje nějaká náhrada nebo se musí koupit originál ????
Tyčky řízení na Porsche 924, existuje nějaká náhrada nebo se musí koupit originál ????
Zdeněk Adámek Zdeněk Adámek wrote on 30.11.2020 at 15:22:
Dobrý den kde bych sehnal termocasovy spínač na 924 poradí někdo dik
Dobrý den kde bych sehnal termocasovy spínač na 924 poradí někdo dik
BB924 BB-924-S wrote on 16.11.2020 at 15:29:
Indiana924 - vše bych mohl mít ... porsche@108.cz
Indiana924 - vše bych mohl mít ... porsche@108.cz
Indiana924 Indiana924 wrote on 16.11.2020 at 12:08:
Zdravím, sháním dva držáky stínítek na 924 viz. odkaz, přepínač přídavných světel na středové konzole (může být i univerzální bez popisku) a kryt pravého zadního světla, popřípadě celé světlo. Pokud má někdo přebytečné díly, tak se určitě dohodneme.
Zdravím, sháním dva držáky stínítek na 924 viz. odkaz, přepínač přídavných světel na středové konzole (může být i univerzální bez popisku) a kryt pravého zadního světla, popřípadě celé světlo. Pokud má někdo přebytečné díly, tak se určitě dohodneme.
KT924 KT924 wrote on 28.10.2020 at 14:38:
@Sheema924 já to řešil jinak. Ozubené kolečko má z obou stran vymezovací část. Na jedné straně jsem ji uřízl a dal ji na druhou. Tím jsem si ozubené kolo posunul blíž ke šroubení a mám to v záběru.
@Sheema924 já to řešil jinak. Ozubené kolečko má z obou stran vymezovací část. Na jedné straně jsem ji uřízl a dal ji na druhou. Tím jsem si ozubené kolo posunul blíž ke šroubení a mám to v záběru.
RadekS RadekS wrote on 18.10.2020 at 18:42:
Ahoj, kdo má zkušenost s výbrusem, případně vyvložkováním válců ? Kde jste nechávali dělat ? Děkuji
Ahoj, kdo má zkušenost s výbrusem, případně vyvložkováním válců ? Kde jste nechávali dělat ? Děkuji
Kopr944 Kopr944 wrote on 21.9.2020 at 9:05:
Už dlouho řeším na mojí P944 chudou směs. Už se vyloučilo spousta věcí a jedna z posledních je váha vzduchu. Máte někdo zkušenost s její opravou nebo čištěním? Mám i návod jak ji rozebrat, vyzkoušet, proměřit ale zatím jsem nesebral odvahu. Druhá varianta co mě napadla zkusit zaručeně funkční váhu z jiného auta. Nemáte někdo náhodou váhu ( číslo 028020202) k zapůjčení. Samozřejmě proti nějaké finanční záloze?
Už dlouho řeším na mojí P944 chudou směs. Už se vyloučilo spousta věcí a jedna z posledních je váha vzduchu. Máte někdo zkušenost s její opravou nebo čištěním? Mám i návod jak ji rozebrat, vyzkoušet, proměřit ale zatím jsem nesebral odvahu.
Druhá varianta co mě napadla zkusit zaručeně funkční váhu z jiného auta. Nemáte někdo náhodou váhu ( číslo 028020202) k zapůjčení. Samozřejmě proti nějaké finanční záloze?
Karel Karel wrote on 16.9.2020 at 22:11:
Zdravím, snažím se dávat do kupy jednu zuboženou 924ku 2.0i. Auto jsem koupil vjako nepojízdný vrak. Po pár dnech se mi to podařilo natočit. Motor normálně běžel akorát opravdu hodně tekla vodní pumpa. Rozhodl jsem se tedy pro komplet výměnu včetně rozvodů. Bohužel po demontáži vodní pumpy na mě čekalo nemilé překvapení. Místo vody z toho začal téct olej a to opravdu hodně. Tipoval jsem to na těsnění pod hlavou, ale po demontáži se zdálo v pořádku. Jediné čeho jsem si všiml je prasklina na hlavě (první válec) mezi ventilama. Ale to nemá s Vodou a olejem nic společného. Prosím tedy o radu jestli jste se s tímto problémem u 924 někdo nesetkal. Jen doufám že není prasklý blok. Trpí na to tyto motory? Děkuji.
Zdravím, snažím se dávat do kupy jednu zuboženou 924ku 2.0i. Auto jsem koupil vjako nepojízdný vrak. Po pár dnech se mi to podařilo natočit. Motor normálně běžel akorát opravdu hodně tekla vodní pumpa. Rozhodl jsem se tedy pro komplet výměnu včetně rozvodů. Bohužel po demontáži vodní pumpy na mě čekalo nemilé překvapení. Místo vody z toho začal téct olej a to opravdu hodně. Tipoval jsem to na těsnění pod hlavou, ale po demontáži se zdálo v pořádku. Jediné čeho jsem si všiml je prasklina na hlavě (první válec) mezi ventilama. Ale to nemá s Vodou a olejem nic společného. Prosím tedy o radu jestli jste se s tímto problémem u 924 někdo nesetkal. Jen doufám že není prasklý blok. Trpí na to tyto motory? Děkuji.
Kotys944s2 Kotys944s2 wrote on 22.8.2020 at 8:06:
BB: Upřímnou soustrast celé rodině, Jirka byl super kluk.
BB: Upřímnou soustrast celé rodině, Jirka byl super kluk.
BB924 BB924 wrote on 20.8.2020 at 18:49:
Přátelé, kamarádi .... bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci. Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy. Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj .... BB
Přátelé, kamarádi ....
bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci.
Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy.
Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj ....
BB
David944s David944s wrote on 3.8.2020 at 23:13:
Ahoj všem, je nutné u 944 vzadu používat dětskou sedačku/podsedák? Vím, že se to tu kdysi řešilo, ale tehdy mě to netrápilo, tak si nepamatuji závěr😊. Selským rozumem mi přijde, že dětské sedačky jsou u 944 z fabriky v základní výbavě😊. Jde mi hlavně o řešení s 3-bodovým samonavíjecím pásem, co má 944 90-91 a 968, obdobně bude asi situace i u 928, 996, 997?? Díky za rady.
Ahoj všem, je nutné u 944 vzadu používat dětskou sedačku/podsedák? Vím, že se to tu kdysi řešilo, ale tehdy mě to netrápilo, tak si nepamatuji závěr😊. Selským rozumem mi přijde, že dětské sedačky jsou u 944 z fabriky v základní výbavě😊. Jde mi hlavně o řešení s 3-bodovým samonavíjecím pásem, co má 944 90-91 a 968, obdobně bude asi situace i u 928, 996, 997?? Díky za rady.
BB924 BB924 wrote on 13.7.2020 at 14:24:
@Sheema - buď e-bay nebo https://www.odometergears.com/products/Porsche/924+76-88+%28Non-US%29/77
@Sheema - buď e-bay nebo
https://www.odometergears.com/products/Porsche/924+76-88+%28Non-US%29/77
Sheema924 Sheema924 wrote on 13.7.2020 at 14:23:
Čau chlapi..vím že se to tu řešilo už mockrát..nepočítá mi tachometr nájezd kilometrů na 924, samozřejmě je ukouslý ozubený kolečko..na STK už mám několik technickejch stejnej nájezd:-) a už se jim to moc nelíbílo, tak to chci řešit..kde se dá to kolečko sehnat?? Díky Sheema
Čau chlapi..vím že se to tu řešilo už mockrát..nepočítá mi tachometr nájezd kilometrů na 924, samozřejmě je ukouslý ozubený kolečko..na STK už mám několik technickejch stejnej nájezd:-) a už se jim to moc nelíbílo, tak to chci řešit..kde se dá to kolečko sehnat?? Díky Sheema
BB924 BB924 wrote on 17.6.2020 at 22:56:
Na stránce letního srazu v Čáslavi jsou přihlášky! https://porsche.108.cz/18-letni-porsche-sraz-caslav-25-7-2020/
Na stránce letního srazu v Čáslavi jsou přihlášky!

https://porsche.108.cz/18-letni-porsche-sraz-caslav-25-7-2020/
Julio9xx Julio9xx wrote on 6.6.2020 at 15:48:
Dakujem za info k vstrekom.Jetservis vyzerá super.
Dakujem za info k vstrekom.Jetservis vyzerá super.
Ladislav Ladislav wrote on 1.6.2020 at 21:12:
Zdravím , sháním na Porsche 924 gumovou hadici sání napojenou na oválné hrdlo sacího potrubí Díky můžete i zavolat na 603482936
Zdravím , sháním na Porsche 924 gumovou hadici sání napojenou na oválné hrdlo sacího potrubí Díky můžete i zavolat na 603482936
BB924 BB924 wrote on 29.5.2020 at 19:47:
Julio9xx - pokud někdo nedá lepší tip, tak JETSERVIS.CZ
Julio9xx - pokud někdo nedá lepší tip, tak JETSERVIS.CZ
Julio9xx Julio9xx wrote on 29.5.2020 at 19:32:
Čaute.Mate niekto tip kde dať skontrolovať prečistiť vstreky na 944 2,5 l?? Ideál Brno. Plus koľko berú CZK za kus?? Diky
Čaute.Mate niekto tip kde dať skontrolovať prečistiť vstreky na 944 2,5 l?? Ideál Brno.
Plus koľko berú CZK za kus??
Diky
Ladilav Ladilav wrote on 27.5.2020 at 19:42:
Zdravim Martine , tady je můj e-mail lacokob @seznam.cz , pošli prosím foto děliče , motor mi již občas naskočí ale dlouho nevidrží v otáčkách Díky
Zdravim Martine , tady je můj e-mail lacokob @seznam.cz , pošli prosím foto děliče , motor mi již občas naskočí ale dlouho nevidrží v otáčkách Díky
Dan Dan wrote on 24.5.2020 at 21:46:
Ahoj, najde se zde nějaká dobrá duše, která poradí nač si dát pozor při koupi 944? Diky
Ahoj, najde se zde nějaká dobrá duše, která poradí nač si dát pozor při koupi 944? Diky
Jakub Jakub wrote on 23.5.2020 at 11:54:
@BB924: koupil jsem Dansk - nerez. Zadní a středový díl-přední za svodama nedělají, jinak bych ho vzal taky. Koupeno na broukservis.cz, ze zahraničí se to po připočtení dopravy loni nevyplatilo...
@BB924: koupil jsem Dansk - nerez. Zadní a středový díl-přední za svodama nedělají, jinak bych ho vzal taky. Koupeno na broukservis.cz, ze zahraničí se to po připočtení dopravy loni nevyplatilo...
pa924 pa924 wrote on 23.5.2020 at 9:26:
@Kobza - Ahoj, napiš mi mail, pošlu ti fotky kostky. Též je to (na první pohled trochu chaoticky) znázorněno v katalogu ND.
@Kobza - Ahoj, napiš mi mail, pošlu ti fotky kostky. Též je to (na první pohled trochu chaoticky) znázorněno v katalogu ND.
BB924 BB924 wrote on 21.5.2020 at 20:05:
Neměl byste někdo TIP, kde bych mohl koupit celý výfuk na 924S/944 ? Jinak plánuju nákup nějakých Porsche dílů , tak kdybyste někdo sháněl nějakou drobotinu - písněte mi na porsche@108.cz
Neměl byste někdo TIP, kde bych mohl koupit celý výfuk na 924S/944 ?

Jinak plánuju nákup nějakých Porsche dílů , tak kdybyste někdo sháněl nějakou drobotinu - písněte mi na porsche@108.cz
BB924 BB924 wrote on 14.5.2020 at 19:25:
@ Kobza - již 924 2.0 nemám, mohu zjistit až o víkendu ve stodole na vraku, je ale jednoduché ty dvě hadičky vyměnit. .. tak bych zkusil. Kdysivá jsme dělali experimenty s vytaženejma vstřikovacíma tryskama (na motoru ve skleničkách) a startovali - kolik nastříkají a jak rovnoměrně stříkají. A pokud je něco špatně tak fofrem do JETSERVISu nebo vyměnit.
@ Kobza - již 924 2.0 nemám, mohu zjistit až o víkendu ve stodole na vraku, je ale jednoduché ty dvě hadičky vyměnit. .. tak bych zkusil.
Kdysivá jsme dělali experimenty s vytaženejma vstřikovacíma tryskama (na motoru ve skleničkách) a startovali - kolik nastříkají a jak rovnoměrně stříkají. A pokud je něco špatně tak fofrem do JETSERVISu nebo vyměnit.
Ladislav Kobza Ladislav Kobza wrote on 14.5.2020 at 18:11:
Díky za odpověď , dnes jsem odmontoval filtr a ze spodu jsem nadzvedl váhu vzduchu i s kolíkem v děliči paliva a startoval , odvzdušnil vstřikovací ventily , až tam mi již palivo jde ale do válců nic. Možná jsem přehodil tlakové hadičky , jedna jde z přívodu od děliče do kostky která je v zadní části sacího potrubí. Druhá vys. hadice jde do horní části sacího potrubý s čidlem , mám to správně nebo jsem je přehodil obě mají stejný závit . Prosím jak mají být správně Děkuji
Díky za odpověď , dnes jsem odmontoval filtr a ze spodu jsem nadzvedl váhu vzduchu i s kolíkem v děliči paliva a startoval , odvzdušnil vstřikovací ventily , až tam mi již palivo jde ale do válců nic. Možná jsem přehodil tlakové hadičky , jedna jde z přívodu od děliče do kostky která je v zadní části sacího potrubí. Druhá vys. hadice jde do horní části sacího potrubý s čidlem , mám to správně nebo jsem je přehodil obě mají stejný závit . Prosím jak mají být správně Děkuji
Mike944 Mike944 wrote on 14.5.2020 at 12:28:
@BB924: Náhon tachometru mám nový z německa, protože předchozí starší dva v rozmení 2 let praskly - ukroutily se. Jeden v lednovém mrazu u náboje kola a druhý někdy v léťě v nepovolené rychlosti na dalnici hned za budíkama 🙂 @ Kopr944: To bude asi ono, taky jsem zkoušel "zdrsňovat" osičku , snažil jsem se i trochu lípnout epoxy lepidlem, ale nic se stoprocentním výsledkem. Ještě budu asi zkoušet hledat, co tam může prokluzovat....
@BB924: Náhon tachometru mám nový z německa, protože předchozí starší dva v rozmení 2 let praskly - ukroutily se. Jeden v lednovém mrazu u náboje kola a druhý někdy v léťě v nepovolené rychlosti na dalnici hned za budíkama 🙂
@ Kopr944: To bude asi ono, taky jsem zkoušel "zdrsňovat" osičku , snažil jsem se i trochu lípnout epoxy lepidlem, ale nic se stoprocentním výsledkem. Ještě budu asi zkoušet hledat, co tam může prokluzovat....
BB924 BB924 wrote on 14.5.2020 at 10:33:
@ Kobza - postupně jsi správně zkoušením tlaku v jednotlivých místech našel místo, kde tlak mizí .. ten rozdělovač neboli "kostka" je složitá součástka - jsou tam jemná sítka, pružinky, tak ty by mohly být přicpané .. ale nezdá se mi, že by z fleku najednou to úplně zmizelo do všech trysek. Tak jedině na vstupu do něj nějaká mechanická překážka že by? Mně před sezonou pomáhalo zlepšit výkon motoru (cukání) potažmo palivovou soustavu přidáním tekutého "čističe vstřiků" do paliva. Tak bych zkusil tam zevně zkusit tuto čistou směs nějak nastříkat dovnitř, zda letecký benzín v tom něco rozpustí. Hlavně nedoporučuju tu hlavu rozdělávat, ono to sice jde, ale nevím za ty roky o nikom, kdo by to pak bezproblémově dal zpátky dohromady. Jsou tam velké tlaky, různě silné pružinky, jemná sítka .... i Bosch prý to dělá jako službu v bezprašném prostředí.
@ Kobza - postupně jsi správně zkoušením tlaku v jednotlivých místech našel místo, kde tlak mizí .. ten rozdělovač neboli "kostka" je složitá součástka - jsou tam jemná sítka, pružinky, tak ty by mohly být přicpané .. ale nezdá se mi, že by z fleku najednou to úplně zmizelo do všech trysek. Tak jedině na vstupu do něj nějaká mechanická překážka že by? Mně před sezonou pomáhalo zlepšit výkon motoru (cukání) potažmo palivovou soustavu přidáním tekutého "čističe vstřiků" do paliva. Tak bych zkusil tam zevně zkusit tuto čistou směs nějak nastříkat dovnitř, zda letecký benzín v tom něco rozpustí.
Hlavně nedoporučuju tu hlavu rozdělávat, ono to sice jde, ale nevím za ty roky o nikom, kdo by to pak bezproblémově dal zpátky dohromady. Jsou tam velké tlaky, různě silné pružinky, jemná sítka .... i Bosch prý to dělá jako službu v bezprašném prostředí.
Kopr944 Kopr944 wrote on 14.5.2020 at 10:12:
Tp Mike944 - s tachometrem jsem si taky užil dost. Měl jsem ho rozdělaný několikrát, teď jsem ve stavu že funguje jen nemám číslice na počítadle v řádce. Podle těch příznaků co píšeš bych tipoval, že jak se to trochu zahřeje tak ti začnou kolečka prokluzovat. Mě to dělalo taky. Kolečko bylo nové ale stejně počítadlo nešlo. Osičku musíš pořádně odmastit. Já pak vzal kleště a v nich jsem tu osišku protočil aby se zdrsnila od té doby dobrý.
Tp Mike944 - s tachometrem jsem si taky užil dost. Měl jsem ho rozdělaný několikrát, teď jsem ve stavu že funguje jen nemám číslice na počítadle v řádce. Podle těch příznaků co píšeš bych tipoval, že jak se to trochu zahřeje tak ti začnou kolečka prokluzovat. Mě to dělalo taky. Kolečko bylo nové ale stejně počítadlo nešlo. Osičku musíš pořádně odmastit. Já pak vzal kleště a v nich jsem tu osišku protočil aby se zdrsnila od té doby dobrý.
BB924 BB924 wrote on 14.5.2020 at 9:45:
@ MIKE944 - že to dělají dva tacháče už je divný, zbývá už jen vyměnit náhon tachometru - prý by tam mohl pasovat i nějaký škodovácký co je jen trochu delší. Zda ten Tvůj není někde v bovdenu zlomený / přidřený a provozem se ohřeje a drhne pak víc. Pak je to už jen uchycený "pokličkou" na ose kola - tam ten ctverečkový otvor snad takovéto potíže dělat nemůže.
@ MIKE944 - že to dělají dva tacháče už je divný, zbývá už jen vyměnit náhon tachometru - prý by tam mohl pasovat i nějaký škodovácký co je jen trochu delší. Zda ten Tvůj není někde v bovdenu zlomený / přidřený a provozem se ohřeje a drhne pak víc. Pak je to už jen uchycený "pokličkou" na ose kola - tam ten ctverečkový otvor snad takovéto potíže dělat nemůže.
Mike944 Mike944 wrote on 14.5.2020 at 8:20:
Ahoj, neřešil jste tu někdo problém u tachometru s počítadlem km u 924/944 I.? Ráno když jedu do práce, tak vždy vše funguje na 100%, odpoledne je to již horší, když jedu zpět a cestou někde zastavím (benzínka, nákup) tak pak přestane fungovat počítadlo km. Měj jsem rozdělaný tacháč a všechna ozubená kolečka vypadají ok, tak jsem koupil jiný starší tachometr a začalo to dělat po cca 14dní to stejné. Napadlo mě, jestli třeba nějaký prokluz kolečka na osičce, či něco podobného? A když počítadlo vynuluji, tak se pravděpodobnost nefungování rapidně zvýší.
Ahoj, neřešil jste tu někdo problém u tachometru s počítadlem km u 924/944 I.? Ráno když jedu do práce, tak vždy vše funguje na 100%, odpoledne je to již horší, když jedu zpět a cestou někde zastavím (benzínka, nákup) tak pak přestane fungovat počítadlo km. Měj jsem rozdělaný tacháč a všechna ozubená kolečka vypadají ok, tak jsem koupil jiný starší tachometr a začalo to dělat po cca 14dní to stejné. Napadlo mě, jestli třeba nějaký prokluz kolečka na osičce, či něco podobného? A když počítadlo vynuluji, tak se pravděpodobnost nefungování rapidně zvýší.
Ladislav Kobza Ladislav Kobza wrote on 12.5.2020 at 14:26:
Zdravím , mám Porsche 924 , po přebroušení a opravě hlavy motoru jsem vše opět namontoval ale z palivového děliče mi nejde vůbec žádný tlak ke vstřikovačům . Přitom palivové čerpadlo tlačí 5 atm, měřeno před děličem , poradí mi někdo ?? byl bych moc rád
Zdravím , mám Porsche 924 , po přebroušení a opravě hlavy motoru jsem vše opět namontoval ale z palivového děliče mi nejde vůbec žádný tlak ke vstřikovačům . Přitom palivové čerpadlo tlačí 5 atm, měřeno před děličem , poradí mi někdo ?? byl bych moc rád
BB924 BB924 wrote on 28.4.2020 at 16:48:
ad K-Jetronic Porsche 924 2.0 ....... víte někdo z vlastních zkušeností, že by byl v ČR aktuálně někdo, kdo by to uměl seřídit a nastavit, případně zjistit vadné komponenty? Volal mi teď jeden pán že mu nechodí dobře.
ad K-Jetronic Porsche 924 2.0 ....... víte někdo z vlastních zkušeností, že by byl v ČR aktuálně
někdo, kdo by to uměl seřídit a nastavit, případně zjistit vadné komponenty?
Volal mi teď jeden pán že mu nechodí dobře.
PRm944 PRm944 wrote on 28.4.2020 at 11:55:
Zdarec znova. Nějaká dobrá duše, co by vyzkoušela řídící jednotku z mého vozu ve svém voze by se tady nenašla? Je to ECU: 944.618.121.01 Mám rok 85. Ideálně v okolí Brna. Děkuji.
Zdarec znova. Nějaká dobrá duše, co by vyzkoušela řídící jednotku z mého vozu ve svém voze by se tady nenašla?
Je to ECU: 944.618.121.01
Mám rok 85. Ideálně v okolí Brna. Děkuji.
Jakub Machytka Jakub Machytka wrote on 24.4.2020 at 19:24:
netopier : Ahoj , je nás s tímto problémem víc a mám 951 rok 1986 . Četl jsem že by tam mohl mít problém ale kolega zde z klubu který měl stejný problém měl trubku z vany do čerpadla venku a žádný pro lem na ni nenašel a olej padá dál . Když se olej ohřeje je schopny spadnout za 2 hodiny a autu 30 vteřin trvá než začne mazat
netopier : Ahoj , je nás s tímto problémem víc a mám 951 rok 1986 . Četl jsem že by tam mohl mít problém ale kolega zde z klubu který měl stejný problém měl trubku z vany do čerpadla venku a žádný pro lem na ni nenašel a olej padá dál . Když se olej ohřeje je schopny spadnout za 2 hodiny a autu 30 vteřin trvá než začne mazat
JN944 JN944 wrote on 24.4.2020 at 13:45:
Zdravim porschisty, máte někdo zkušenost s výměnou ocelové nádrže za novější, plastovou? Jde to vubec? Diky.
Zdravim porschisty, máte někdo zkušenost s výměnou ocelové nádrže za novější, plastovou? Jde to vubec? Diky.
bombero bombero wrote on 15.4.2020 at 22:25:
ahoj. Jsou tu 2 příspěvky ,co najednou nemohli nastartovat 2,5. Mě se na podzim stalo, že jsem přijel na návštěvu cca 80km úplně bez problémů a po cca 1h jsem to už nenastartoval.Nakonec se ukázalo, že odešel snímač otáček,ale už nevím, který to byl. Jsou tam dva a každý řídí něco jiného, jestli se nepletu. Jsou ale oba stejné. Naštěstí jsem měl sebou náhradní a i se stranovým klíčem jsem ho dokázal vyměnit(dost pakárna,od té doby vozím malou ráčnu)
ahoj. Jsou tu 2 příspěvky ,co najednou nemohli nastartovat 2,5. Mě se na podzim stalo, že jsem přijel na návštěvu cca 80km úplně bez problémů a po cca 1h jsem to už nenastartoval.Nakonec se ukázalo, že odešel snímač otáček,ale už nevím, který to byl. Jsou tam dva a každý řídí něco jiného, jestli se nepletu. Jsou ale oba stejné. Naštěstí jsem měl sebou náhradní a i se stranovým klíčem jsem ho dokázal vyměnit(dost pakárna,od té doby vozím malou ráčnu)
BB924 BB924 wrote on 15.4.2020 at 8:18:
A klidně můžete sledovat i zdejší oficiální facebook https://www.facebook.com/porsche.108.cz/ Tam můžete také vkládat cokoliv se Vám zachce - konzultace, články atd ....
A klidně můžete sledovat i zdejší oficiální facebook
https://www.facebook.com/porsche.108.cz/
Tam můžete také vkládat cokoliv se Vám zachce - konzultace, články atd ....
david david wrote on 15.4.2020 at 7:47:
Ahoj pokud chcete poradit přidejte se na Facebooku do skupiny Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar. už je nás tam skoro 150.
Ahoj pokud chcete poradit přidejte se na Facebooku do skupiny Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar. už je nás tam skoro 150.
PRm944 PRm944 wrote on 3.4.2020 at 15:55:
Zdareec. Přidávám se s dotazem, taky nestartuju (P944 NA 85). Na podzim jsem zaparkoval, na jaře už nenatočil. DME relátko vyměněné, pumpa funkční. Startér točí, ale auto nechytne. Indicie(?): otáčkoměr se během točení startéru nehýbe. Zatím jsem rozebral všechny konektory a pročistil je - a NIC. Zítra chci přeměřit odpor na snímači otáček a polohy kliky na konektoru u ECU. Nějaké další tipy? Mám to k autu 50km, tak když už tam pojedu, chci toho vyzkoušet co nejvíc. Díky.
Zdareec. Přidávám se s dotazem, taky nestartuju (P944 NA 85). Na podzim jsem zaparkoval, na jaře už nenatočil. DME relátko vyměněné, pumpa funkční. Startér točí, ale auto nechytne. Indicie(?): otáčkoměr se během točení startéru nehýbe. Zatím jsem rozebral všechny konektory a pročistil je - a NIC.
Zítra chci přeměřit odpor na snímači otáček a polohy kliky na konektoru u ECU.
Nějaké další tipy? Mám to k autu 50km, tak když už tam pojedu, chci toho vyzkoušet co nejvíc. Díky.
Alan944 Alan944 wrote on 3.4.2020 at 9:46:
Romeo944 - palivové čerpadlo vyzkoušíš když DME relé vyndáš a proklemuješ to natvrdo. Poznáš jestli jede.
Romeo944 - palivové čerpadlo vyzkoušíš když DME relé vyndáš a proklemuješ to natvrdo. Poznáš jestli jede.
netopier netopier wrote on 1.4.2020 at 11:52:
Jakub - to nemazanie moze sposobit trubka co ide z vane do olejoveho cerpadla. ak je netesna tak to taha vzduch. aky mas rocnik turbo? motor 51 ci 52 ?
Jakub - to nemazanie moze sposobit trubka co ide z vane do olejoveho cerpadla. ak je netesna tak to taha vzduch.
aky mas rocnik turbo? motor 51 ci 52 ?
Romeo944 Romeo944 wrote on 1.4.2020 at 10:30:
Ahoj chlapi. Teď po výměně oleje u mé P944 (120kW) se mi stalo to ,že jsem již nenastartoval. Točí krásně ale nechytne. DME relé zkontrolováno a funkční. Zdá se mně že nejede palivové čerpadlo. Máte nějaké zkušenosti, že může odejít tak naráz?
Ahoj chlapi. Teď po výměně oleje u mé P944 (120kW) se mi stalo to ,že jsem již nenastartoval. Točí krásně ale nechytne. DME relé zkontrolováno a funkční. Zdá se mně že nejede palivové čerpadlo. Máte nějaké zkušenosti, že může odejít tak naráz?