Internetový odkaz je u zprávy indikován podtržením jmenovky autora.
813 entries.
Upevnění znaku 924S: co použít? Někde se používají plastové "dutinky" (předpokládám že určené pro 2.0l s "nesundavací" maskou), někde samozřezné matky z 944. Co tam přijde origo, nebo co je lepší?
Upevnění znaku 924S: co použít? Někde se používají plastové "dutinky" (předpokládám že určené pro 2.0l s "nesundavací" maskou), někde samozřezné matky z 944. Co tam přijde origo, nebo co je lepší?
Tyčky řízení na Porsche 924, existuje nějaká náhrada nebo se musí koupit originál ????
Tyčky řízení na Porsche 924, existuje nějaká náhrada nebo se musí koupit originál ????
Dobrý den kde bych sehnal termocasovy spínač na 924 poradí někdo dik
Dobrý den kde bych sehnal termocasovy spínač na 924 poradí někdo dik
Indiana924 - vše bych mohl mít ... porsche@108.cz
Indiana924 - vše bych mohl mít ... porsche@108.cz
Zdravím, sháním dva držáky stínítek na 924 viz. odkaz, přepínač přídavných světel na středové konzole (může být i univerzální bez popisku) a kryt pravého zadního světla, popřípadě celé světlo. Pokud má někdo přebytečné díly, tak se určitě dohodneme.
Zdravím, sháním dva držáky stínítek na 924 viz. odkaz, přepínač přídavných světel na středové konzole (může být i univerzální bez popisku) a kryt pravého zadního světla, popřípadě celé světlo. Pokud má někdo přebytečné díly, tak se určitě dohodneme.
@Sheema924 já to řešil jinak. Ozubené kolečko má z obou stran vymezovací část. Na jedné straně jsem ji uřízl a dal ji na druhou. Tím jsem si ozubené kolo posunul blíž ke šroubení a mám to v záběru.
@Sheema924 já to řešil jinak. Ozubené kolečko má z obou stran vymezovací část. Na jedné straně jsem ji uřízl a dal ji na druhou. Tím jsem si ozubené kolo posunul blíž ke šroubení a mám to v záběru.
Ahoj, kdo má zkušenost s výbrusem, případně vyvložkováním válců ? Kde jste nechávali dělat ? Děkuji
Ahoj, kdo má zkušenost s výbrusem, případně vyvložkováním válců ? Kde jste nechávali dělat ? Děkuji
Už dlouho řeším na mojí P944 chudou směs. Už se vyloučilo spousta věcí a jedna z posledních je váha vzduchu. Máte někdo zkušenost s její opravou nebo čištěním? Mám i návod jak ji rozebrat, vyzkoušet, proměřit ale zatím jsem nesebral odvahu. Druhá varianta co mě napadla zkusit zaručeně funkční váhu z jiného auta. Nemáte někdo náhodou váhu ( číslo 028020202) k zapůjčení. Samozřejmě proti nějaké finanční záloze?
Už dlouho řeším na mojí P944 chudou směs. Už se vyloučilo spousta věcí a jedna z posledních je váha vzduchu. Máte někdo zkušenost s její opravou nebo čištěním? Mám i návod jak ji rozebrat, vyzkoušet, proměřit ale zatím jsem nesebral odvahu.
Druhá varianta co mě napadla zkusit zaručeně funkční váhu z jiného auta. Nemáte někdo náhodou váhu ( číslo 028020202) k zapůjčení. Samozřejmě proti nějaké finanční záloze?
Druhá varianta co mě napadla zkusit zaručeně funkční váhu z jiného auta. Nemáte někdo náhodou váhu ( číslo 028020202) k zapůjčení. Samozřejmě proti nějaké finanční záloze?
Zdravím, snažím se dávat do kupy jednu zuboženou 924ku 2.0i. Auto jsem koupil vjako nepojízdný vrak. Po pár dnech se mi to podařilo natočit. Motor normálně běžel akorát opravdu hodně tekla vodní pumpa. Rozhodl jsem se tedy pro komplet výměnu včetně rozvodů. Bohužel po demontáži vodní pumpy na mě čekalo nemilé překvapení. Místo vody z toho začal téct olej a to opravdu hodně. Tipoval jsem to na těsnění pod hlavou, ale po demontáži se zdálo v pořádku. Jediné čeho jsem si všiml je prasklina na hlavě (první válec) mezi ventilama. Ale to nemá s Vodou a olejem nic společného. Prosím tedy o radu jestli jste se s tímto problémem u 924 někdo nesetkal. Jen doufám že není prasklý blok. Trpí na to tyto motory? Děkuji.
Zdravím, snažím se dávat do kupy jednu zuboženou 924ku 2.0i. Auto jsem koupil vjako nepojízdný vrak. Po pár dnech se mi to podařilo natočit. Motor normálně běžel akorát opravdu hodně tekla vodní pumpa. Rozhodl jsem se tedy pro komplet výměnu včetně rozvodů. Bohužel po demontáži vodní pumpy na mě čekalo nemilé překvapení. Místo vody z toho začal téct olej a to opravdu hodně. Tipoval jsem to na těsnění pod hlavou, ale po demontáži se zdálo v pořádku. Jediné čeho jsem si všiml je prasklina na hlavě (první válec) mezi ventilama. Ale to nemá s Vodou a olejem nic společného. Prosím tedy o radu jestli jste se s tímto problémem u 924 někdo nesetkal. Jen doufám že není prasklý blok. Trpí na to tyto motory? Děkuji.
BB: Upřímnou soustrast celé rodině, Jirka byl super kluk.
BB: Upřímnou soustrast celé rodině, Jirka byl super kluk.
Přátelé, kamarádi .... bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci. Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy. Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj .... BB
Přátelé, kamarádi ....
bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci.
Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy.
Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj ....
BB
bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci.
Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy.
Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj ....
BB
Ahoj všem, je nutné u 944 vzadu používat dětskou sedačku/podsedák? Vím, že se to tu kdysi řešilo, ale tehdy mě to netrápilo, tak si nepamatuji závěr😊. Selským rozumem mi přijde, že dětské sedačky jsou u 944 z fabriky v základní výbavě😊. Jde mi hlavně o řešení s 3-bodovým samonavíjecím pásem, co má 944 90-91 a 968, obdobně bude asi situace i u 928, 996, 997?? Díky za rady.
Ahoj všem, je nutné u 944 vzadu používat dětskou sedačku/podsedák? Vím, že se to tu kdysi řešilo, ale tehdy mě to netrápilo, tak si nepamatuji závěr😊. Selským rozumem mi přijde, že dětské sedačky jsou u 944 z fabriky v základní výbavě😊. Jde mi hlavně o řešení s 3-bodovým samonavíjecím pásem, co má 944 90-91 a 968, obdobně bude asi situace i u 928, 996, 997?? Díky za rady.
@Sheema - buď e-bay nebo https://www.odometergears.com/products/Porsche/924+76-88+%28Non-US%29/77
@Sheema - buď e-bay nebo
https://www.odometergears.com/products/Porsche/924+76-88+%28Non-US%29/77
https://www.odometergears.com/products/Porsche/924+76-88+%28Non-US%29/77
Čau chlapi..vím že se to tu řešilo už mockrát..nepočítá mi tachometr nájezd kilometrů na 924, samozřejmě je ukouslý ozubený kolečko..na STK už mám několik technickejch stejnej nájezd:-) a už se jim to moc nelíbílo, tak to chci řešit..kde se dá to kolečko sehnat?? Díky Sheema
Čau chlapi..vím že se to tu řešilo už mockrát..nepočítá mi tachometr nájezd kilometrů na 924, samozřejmě je ukouslý ozubený kolečko..na STK už mám několik technickejch stejnej nájezd:-) a už se jim to moc nelíbílo, tak to chci řešit..kde se dá to kolečko sehnat?? Díky Sheema
Na stránce letního srazu v Čáslavi jsou přihlášky! https://porsche.108.cz/18-letni-porsche-sraz-caslav-25-7-2020/
Na stránce letního srazu v Čáslavi jsou přihlášky!
https://porsche.108.cz/18-letni-porsche-sraz-caslav-25-7-2020/
https://porsche.108.cz/18-letni-porsche-sraz-caslav-25-7-2020/
Dakujem za info k vstrekom.Jetservis vyzerá super.
Dakujem za info k vstrekom.Jetservis vyzerá super.
Zdravím , sháním na Porsche 924 gumovou hadici sání napojenou na oválné hrdlo sacího potrubí Díky můžete i zavolat na 603482936
Zdravím , sháním na Porsche 924 gumovou hadici sání napojenou na oválné hrdlo sacího potrubí Díky můžete i zavolat na 603482936
Julio9xx - pokud někdo nedá lepší tip, tak JETSERVIS.CZ
Julio9xx - pokud někdo nedá lepší tip, tak JETSERVIS.CZ
Čaute.Mate niekto tip kde dať skontrolovať prečistiť vstreky na 944 2,5 l?? Ideál Brno. Plus koľko berú CZK za kus?? Diky
Čaute.Mate niekto tip kde dať skontrolovať prečistiť vstreky na 944 2,5 l?? Ideál Brno.
Plus koľko berú CZK za kus??
Diky
Plus koľko berú CZK za kus??
Diky
Zdravim Martine , tady je můj e-mail lacokob @seznam.cz , pošli prosím foto děliče , motor mi již občas naskočí ale dlouho nevidrží v otáčkách Díky
Zdravim Martine , tady je můj e-mail lacokob @seznam.cz , pošli prosím foto děliče , motor mi již občas naskočí ale dlouho nevidrží v otáčkách Díky
Ahoj, najde se zde nějaká dobrá duše, která poradí nač si dát pozor při koupi 944? Diky
Ahoj, najde se zde nějaká dobrá duše, která poradí nač si dát pozor při koupi 944? Diky
@BB924: koupil jsem Dansk - nerez. Zadní a středový díl-přední za svodama nedělají, jinak bych ho vzal taky. Koupeno na broukservis.cz, ze zahraničí se to po připočtení dopravy loni nevyplatilo...
@BB924: koupil jsem Dansk - nerez. Zadní a středový díl-přední za svodama nedělají, jinak bych ho vzal taky. Koupeno na broukservis.cz, ze zahraničí se to po připočtení dopravy loni nevyplatilo...
@Kobza - Ahoj, napiš mi mail, pošlu ti fotky kostky. Též je to (na první pohled trochu chaoticky) znázorněno v katalogu ND.
@Kobza - Ahoj, napiš mi mail, pošlu ti fotky kostky. Též je to (na první pohled trochu chaoticky) znázorněno v katalogu ND.
Neměl byste někdo TIP, kde bych mohl koupit celý výfuk na 924S/944 ? Jinak plánuju nákup nějakých Porsche dílů , tak kdybyste někdo sháněl nějakou drobotinu - písněte mi na porsche@108.cz
Neměl byste někdo TIP, kde bych mohl koupit celý výfuk na 924S/944 ?
Jinak plánuju nákup nějakých Porsche dílů , tak kdybyste někdo sháněl nějakou drobotinu - písněte mi na porsche@108.cz
Jinak plánuju nákup nějakých Porsche dílů , tak kdybyste někdo sháněl nějakou drobotinu - písněte mi na porsche@108.cz
@ Kobza - již 924 2.0 nemám, mohu zjistit až o víkendu ve stodole na vraku, je ale jednoduché ty dvě hadičky vyměnit. .. tak bych zkusil. Kdysivá jsme dělali experimenty s vytaženejma vstřikovacíma tryskama (na motoru ve skleničkách) a startovali - kolik nastříkají a jak rovnoměrně stříkají. A pokud je něco špatně tak fofrem do JETSERVISu nebo vyměnit.
@ Kobza - již 924 2.0 nemám, mohu zjistit až o víkendu ve stodole na vraku, je ale jednoduché ty dvě hadičky vyměnit. .. tak bych zkusil.
Kdysivá jsme dělali experimenty s vytaženejma vstřikovacíma tryskama (na motoru ve skleničkách) a startovali - kolik nastříkají a jak rovnoměrně stříkají. A pokud je něco špatně tak fofrem do JETSERVISu nebo vyměnit.
Kdysivá jsme dělali experimenty s vytaženejma vstřikovacíma tryskama (na motoru ve skleničkách) a startovali - kolik nastříkají a jak rovnoměrně stříkají. A pokud je něco špatně tak fofrem do JETSERVISu nebo vyměnit.
Díky za odpověď , dnes jsem odmontoval filtr a ze spodu jsem nadzvedl váhu vzduchu i s kolíkem v děliči paliva a startoval , odvzdušnil vstřikovací ventily , až tam mi již palivo jde ale do válců nic. Možná jsem přehodil tlakové hadičky , jedna jde z přívodu od děliče do kostky která je v zadní části sacího potrubí. Druhá vys. hadice jde do horní části sacího potrubý s čidlem , mám to správně nebo jsem je přehodil obě mají stejný závit . Prosím jak mají být správně Děkuji
Díky za odpověď , dnes jsem odmontoval filtr a ze spodu jsem nadzvedl váhu vzduchu i s kolíkem v děliči paliva a startoval , odvzdušnil vstřikovací ventily , až tam mi již palivo jde ale do válců nic. Možná jsem přehodil tlakové hadičky , jedna jde z přívodu od děliče do kostky která je v zadní části sacího potrubí. Druhá vys. hadice jde do horní části sacího potrubý s čidlem , mám to správně nebo jsem je přehodil obě mají stejný závit . Prosím jak mají být správně Děkuji
@BB924: Náhon tachometru mám nový z německa, protože předchozí starší dva v rozmení 2 let praskly - ukroutily se. Jeden v lednovém mrazu u náboje kola a druhý někdy v léťě v nepovolené rychlosti na dalnici hned za budíkama 🙂 @ Kopr944: To bude asi ono, taky jsem zkoušel "zdrsňovat" osičku , snažil jsem se i trochu lípnout epoxy lepidlem, ale nic se stoprocentním výsledkem. Ještě budu asi zkoušet hledat, co tam může prokluzovat....
@BB924: Náhon tachometru mám nový z německa, protože předchozí starší dva v rozmení 2 let praskly - ukroutily se. Jeden v lednovém mrazu u náboje kola a druhý někdy v léťě v nepovolené rychlosti na dalnici hned za budíkama 🙂
@ Kopr944: To bude asi ono, taky jsem zkoušel "zdrsňovat" osičku , snažil jsem se i trochu lípnout epoxy lepidlem, ale nic se stoprocentním výsledkem. Ještě budu asi zkoušet hledat, co tam může prokluzovat....
@ Kopr944: To bude asi ono, taky jsem zkoušel "zdrsňovat" osičku , snažil jsem se i trochu lípnout epoxy lepidlem, ale nic se stoprocentním výsledkem. Ještě budu asi zkoušet hledat, co tam může prokluzovat....
@ Kobza - postupně jsi správně zkoušením tlaku v jednotlivých místech našel místo, kde tlak mizí .. ten rozdělovač neboli "kostka" je složitá součástka - jsou tam jemná sítka, pružinky, tak ty by mohly být přicpané .. ale nezdá se mi, že by z fleku najednou to úplně zmizelo do všech trysek. Tak jedině na vstupu do něj nějaká mechanická překážka že by? Mně před sezonou pomáhalo zlepšit výkon motoru (cukání) potažmo palivovou soustavu přidáním tekutého "čističe vstřiků" do paliva. Tak bych zkusil tam zevně zkusit tuto čistou směs nějak nastříkat dovnitř, zda letecký benzín v tom něco rozpustí. Hlavně nedoporučuju tu hlavu rozdělávat, ono to sice jde, ale nevím za ty roky o nikom, kdo by to pak bezproblémově dal zpátky dohromady. Jsou tam velké tlaky, různě silné pružinky, jemná sítka .... i Bosch prý to dělá jako službu v bezprašném prostředí.
@ Kobza - postupně jsi správně zkoušením tlaku v jednotlivých místech našel místo, kde tlak mizí .. ten rozdělovač neboli "kostka" je složitá součástka - jsou tam jemná sítka, pružinky, tak ty by mohly být přicpané .. ale nezdá se mi, že by z fleku najednou to úplně zmizelo do všech trysek. Tak jedině na vstupu do něj nějaká mechanická překážka že by? Mně před sezonou pomáhalo zlepšit výkon motoru (cukání) potažmo palivovou soustavu přidáním tekutého "čističe vstřiků" do paliva. Tak bych zkusil tam zevně zkusit tuto čistou směs nějak nastříkat dovnitř, zda letecký benzín v tom něco rozpustí.
Hlavně nedoporučuju tu hlavu rozdělávat, ono to sice jde, ale nevím za ty roky o nikom, kdo by to pak bezproblémově dal zpátky dohromady. Jsou tam velké tlaky, různě silné pružinky, jemná sítka .... i Bosch prý to dělá jako službu v bezprašném prostředí.
Hlavně nedoporučuju tu hlavu rozdělávat, ono to sice jde, ale nevím za ty roky o nikom, kdo by to pak bezproblémově dal zpátky dohromady. Jsou tam velké tlaky, různě silné pružinky, jemná sítka .... i Bosch prý to dělá jako službu v bezprašném prostředí.
Tp Mike944 - s tachometrem jsem si taky užil dost. Měl jsem ho rozdělaný několikrát, teď jsem ve stavu že funguje jen nemám číslice na počítadle v řádce. Podle těch příznaků co píšeš bych tipoval, že jak se to trochu zahřeje tak ti začnou kolečka prokluzovat. Mě to dělalo taky. Kolečko bylo nové ale stejně počítadlo nešlo. Osičku musíš pořádně odmastit. Já pak vzal kleště a v nich jsem tu osišku protočil aby se zdrsnila od té doby dobrý.
Tp Mike944 - s tachometrem jsem si taky užil dost. Měl jsem ho rozdělaný několikrát, teď jsem ve stavu že funguje jen nemám číslice na počítadle v řádce. Podle těch příznaků co píšeš bych tipoval, že jak se to trochu zahřeje tak ti začnou kolečka prokluzovat. Mě to dělalo taky. Kolečko bylo nové ale stejně počítadlo nešlo. Osičku musíš pořádně odmastit. Já pak vzal kleště a v nich jsem tu osišku protočil aby se zdrsnila od té doby dobrý.
@ MIKE944 - že to dělají dva tacháče už je divný, zbývá už jen vyměnit náhon tachometru - prý by tam mohl pasovat i nějaký škodovácký co je jen trochu delší. Zda ten Tvůj není někde v bovdenu zlomený / přidřený a provozem se ohřeje a drhne pak víc. Pak je to už jen uchycený "pokličkou" na ose kola - tam ten ctverečkový otvor snad takovéto potíže dělat nemůže.
@ MIKE944 - že to dělají dva tacháče už je divný, zbývá už jen vyměnit náhon tachometru - prý by tam mohl pasovat i nějaký škodovácký co je jen trochu delší. Zda ten Tvůj není někde v bovdenu zlomený / přidřený a provozem se ohřeje a drhne pak víc. Pak je to už jen uchycený "pokličkou" na ose kola - tam ten ctverečkový otvor snad takovéto potíže dělat nemůže.
Ahoj, neřešil jste tu někdo problém u tachometru s počítadlem km u 924/944 I.? Ráno když jedu do práce, tak vždy vše funguje na 100%, odpoledne je to již horší, když jedu zpět a cestou někde zastavím (benzínka, nákup) tak pak přestane fungovat počítadlo km. Měj jsem rozdělaný tacháč a všechna ozubená kolečka vypadají ok, tak jsem koupil jiný starší tachometr a začalo to dělat po cca 14dní to stejné. Napadlo mě, jestli třeba nějaký prokluz kolečka na osičce, či něco podobného? A když počítadlo vynuluji, tak se pravděpodobnost nefungování rapidně zvýší.
Ahoj, neřešil jste tu někdo problém u tachometru s počítadlem km u 924/944 I.? Ráno když jedu do práce, tak vždy vše funguje na 100%, odpoledne je to již horší, když jedu zpět a cestou někde zastavím (benzínka, nákup) tak pak přestane fungovat počítadlo km. Měj jsem rozdělaný tacháč a všechna ozubená kolečka vypadají ok, tak jsem koupil jiný starší tachometr a začalo to dělat po cca 14dní to stejné. Napadlo mě, jestli třeba nějaký prokluz kolečka na osičce, či něco podobného? A když počítadlo vynuluji, tak se pravděpodobnost nefungování rapidně zvýší.
Zdravím , mám Porsche 924 , po přebroušení a opravě hlavy motoru jsem vše opět namontoval ale z palivového děliče mi nejde vůbec žádný tlak ke vstřikovačům . Přitom palivové čerpadlo tlačí 5 atm, měřeno před děličem , poradí mi někdo ?? byl bych moc rád
Zdravím , mám Porsche 924 , po přebroušení a opravě hlavy motoru jsem vše opět namontoval ale z palivového děliče mi nejde vůbec žádný tlak ke vstřikovačům . Přitom palivové čerpadlo tlačí 5 atm, měřeno před děličem , poradí mi někdo ?? byl bych moc rád
ad K-Jetronic Porsche 924 2.0 ....... víte někdo z vlastních zkušeností, že by byl v ČR aktuálně někdo, kdo by to uměl seřídit a nastavit, případně zjistit vadné komponenty? Volal mi teď jeden pán že mu nechodí dobře.
ad K-Jetronic Porsche 924 2.0 ....... víte někdo z vlastních zkušeností, že by byl v ČR aktuálně
někdo, kdo by to uměl seřídit a nastavit, případně zjistit vadné komponenty?
Volal mi teď jeden pán že mu nechodí dobře.
někdo, kdo by to uměl seřídit a nastavit, případně zjistit vadné komponenty?
Volal mi teď jeden pán že mu nechodí dobře.
Zdarec znova. Nějaká dobrá duše, co by vyzkoušela řídící jednotku z mého vozu ve svém voze by se tady nenašla? Je to ECU: 944.618.121.01 Mám rok 85. Ideálně v okolí Brna. Děkuji.
Zdarec znova. Nějaká dobrá duše, co by vyzkoušela řídící jednotku z mého vozu ve svém voze by se tady nenašla?
Je to ECU: 944.618.121.01
Mám rok 85. Ideálně v okolí Brna. Děkuji.
Je to ECU: 944.618.121.01
Mám rok 85. Ideálně v okolí Brna. Děkuji.
netopier : Ahoj , je nás s tímto problémem víc a mám 951 rok 1986 . Četl jsem že by tam mohl mít problém ale kolega zde z klubu který měl stejný problém měl trubku z vany do čerpadla venku a žádný pro lem na ni nenašel a olej padá dál . Když se olej ohřeje je schopny spadnout za 2 hodiny a autu 30 vteřin trvá než začne mazat
netopier : Ahoj , je nás s tímto problémem víc a mám 951 rok 1986 . Četl jsem že by tam mohl mít problém ale kolega zde z klubu který měl stejný problém měl trubku z vany do čerpadla venku a žádný pro lem na ni nenašel a olej padá dál . Když se olej ohřeje je schopny spadnout za 2 hodiny a autu 30 vteřin trvá než začne mazat
Zdravim porschisty, máte někdo zkušenost s výměnou ocelové nádrže za novější, plastovou? Jde to vubec? Diky.
Zdravim porschisty, máte někdo zkušenost s výměnou ocelové nádrže za novější, plastovou? Jde to vubec? Diky.
ahoj. Jsou tu 2 příspěvky ,co najednou nemohli nastartovat 2,5. Mě se na podzim stalo, že jsem přijel na návštěvu cca 80km úplně bez problémů a po cca 1h jsem to už nenastartoval.Nakonec se ukázalo, že odešel snímač otáček,ale už nevím, který to byl. Jsou tam dva a každý řídí něco jiného, jestli se nepletu. Jsou ale oba stejné. Naštěstí jsem měl sebou náhradní a i se stranovým klíčem jsem ho dokázal vyměnit(dost pakárna,od té doby vozím malou ráčnu)
ahoj. Jsou tu 2 příspěvky ,co najednou nemohli nastartovat 2,5. Mě se na podzim stalo, že jsem přijel na návštěvu cca 80km úplně bez problémů a po cca 1h jsem to už nenastartoval.Nakonec se ukázalo, že odešel snímač otáček,ale už nevím, který to byl. Jsou tam dva a každý řídí něco jiného, jestli se nepletu. Jsou ale oba stejné. Naštěstí jsem měl sebou náhradní a i se stranovým klíčem jsem ho dokázal vyměnit(dost pakárna,od té doby vozím malou ráčnu)
A klidně můžete sledovat i zdejší oficiální facebook https://www.facebook.com/porsche.108.cz/ Tam můžete také vkládat cokoliv se Vám zachce - konzultace, články atd ....
A klidně můžete sledovat i zdejší oficiální facebook
https://www.facebook.com/porsche.108.cz/
Tam můžete také vkládat cokoliv se Vám zachce - konzultace, články atd ....
https://www.facebook.com/porsche.108.cz/
Tam můžete také vkládat cokoliv se Vám zachce - konzultace, články atd ....
Ahoj pokud chcete poradit přidejte se na Facebooku do skupiny Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar. už je nás tam skoro 150.
Ahoj pokud chcete poradit přidejte se na Facebooku do skupiny Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar. už je nás tam skoro 150.
Zdareec. Přidávám se s dotazem, taky nestartuju (P944 NA 85). Na podzim jsem zaparkoval, na jaře už nenatočil. DME relátko vyměněné, pumpa funkční. Startér točí, ale auto nechytne. Indicie(?): otáčkoměr se během točení startéru nehýbe. Zatím jsem rozebral všechny konektory a pročistil je - a NIC. Zítra chci přeměřit odpor na snímači otáček a polohy kliky na konektoru u ECU. Nějaké další tipy? Mám to k autu 50km, tak když už tam pojedu, chci toho vyzkoušet co nejvíc. Díky.
Zdareec. Přidávám se s dotazem, taky nestartuju (P944 NA 85). Na podzim jsem zaparkoval, na jaře už nenatočil. DME relátko vyměněné, pumpa funkční. Startér točí, ale auto nechytne. Indicie(?): otáčkoměr se během točení startéru nehýbe. Zatím jsem rozebral všechny konektory a pročistil je - a NIC.
Zítra chci přeměřit odpor na snímači otáček a polohy kliky na konektoru u ECU.
Nějaké další tipy? Mám to k autu 50km, tak když už tam pojedu, chci toho vyzkoušet co nejvíc. Díky.
Zítra chci přeměřit odpor na snímači otáček a polohy kliky na konektoru u ECU.
Nějaké další tipy? Mám to k autu 50km, tak když už tam pojedu, chci toho vyzkoušet co nejvíc. Díky.
Romeo944 - palivové čerpadlo vyzkoušíš když DME relé vyndáš a proklemuješ to natvrdo. Poznáš jestli jede.
Romeo944 - palivové čerpadlo vyzkoušíš když DME relé vyndáš a proklemuješ to natvrdo. Poznáš jestli jede.
Jakub - to nemazanie moze sposobit trubka co ide z vane do olejoveho cerpadla. ak je netesna tak to taha vzduch. aky mas rocnik turbo? motor 51 ci 52 ?
Jakub - to nemazanie moze sposobit trubka co ide z vane do olejoveho cerpadla. ak je netesna tak to taha vzduch.
aky mas rocnik turbo? motor 51 ci 52 ?
aky mas rocnik turbo? motor 51 ci 52 ?
Ahoj chlapi. Teď po výměně oleje u mé P944 (120kW) se mi stalo to ,že jsem již nenastartoval. Točí krásně ale nechytne. DME relé zkontrolováno a funkční. Zdá se mně že nejede palivové čerpadlo. Máte nějaké zkušenosti, že může odejít tak naráz?
Ahoj chlapi. Teď po výměně oleje u mé P944 (120kW) se mi stalo to ,že jsem již nenastartoval. Točí krásně ale nechytne. DME relé zkontrolováno a funkční. Zdá se mně že nejede palivové čerpadlo. Máte nějaké zkušenosti, že může odejít tak naráz?
Chlapi nemáte niekto nástroj na usadenie zadného tesnenia klukoveho hriadeľa???( Simeringu??
Chlapi nemáte niekto nástroj na usadenie zadného tesnenia klukoveho hriadeľa???( Simeringu??
Přidejte se prosím na FB na skupinu Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar.
Přidejte se prosím na FB na skupinu Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar.
Zdravim chlapi mám taký problem že neide mi prúd do spinacej skrinky na 924 ke. Ma ist cez relatko??
Zdravim chlapi mám taký problem že neide mi prúd do spinacej skrinky na 924 ke. Ma ist cez relatko??
Dobrý den, sháním plechové držáčky do kterých se nacvakávají lišty okolo čelního skla. Nemůžu je nikde najít. Pod lištami mi to trochu kvete. Chtěl jsem je sundat a ošetřit to, ale ty držáčky jsou ko a jakmile sundám lišty, tak je už nevrátím. Pokud někdo víte kde je sehnat, tak děkuji za odpověď.:)
Dobrý den, sháním plechové držáčky do kterých se nacvakávají lišty okolo čelního skla. Nemůžu je nikde najít. Pod lištami mi to trochu kvete. Chtěl jsem je sundat a ošetřit to, ale ty držáčky jsou ko a jakmile sundám lišty, tak je už nevrátím. Pokud někdo víte kde je sehnat, tak děkuji za odpověď.:)
Ahoj, nemáte nějaké info o červené 924 v Lokti? Hledám své staré auto a tohle je jedna z indicií. Za každou i do děkuju. mhybs004@gmail.com
Ahoj, nemáte nějaké info o červené 924 v Lokti? Hledám své staré auto a tohle je jedna z indicií. Za každou i do děkuju.
mhybs004@gmail.com
mhybs004@gmail.com
Jakube ozvi se kdyžtak na 608 072 692. Mám stejný problém na 2.5l i jeden známý, tak můžem dát hlavy dohromady.
Jakube ozvi se kdyžtak na 608 072 692. Mám stejný problém na 2.5l i jeden známý, tak můžem dát hlavy dohromady.
zdar kluci prodám "telefony" origo porsche 944, rozmer 7J R15 ET 23,3 2ks ok 2ks bouchnute pneu KO kdyby jste meli zajem, kontakt v odkazu
zdar kluci
prodám "telefony" origo porsche 944, rozmer 7J R15 ET 23,3
2ks ok
2ks bouchnute
pneu KO
kdyby jste meli zajem, kontakt v odkazu
prodám "telefony" origo porsche 944, rozmer 7J R15 ET 23,3
2ks ok
2ks bouchnute
pneu KO
kdyby jste meli zajem, kontakt v odkazu