Vzkazy / Fórum

Internetový odkaz je u zprávy indikován podtržením jmenovky autora.

Napište nový záznam do knihy návštěv

 
 
 
 
 
 
 
Pole označená * jsou povinná. E-mail není zveřejňován.
Vaše IP adresa je 3.226.248.180. Úpravy vyhrazeny.
Odkazy http://.... nepište do textu zprávy, spamfiltr pak takové zápisy většinou blokuje. Pro odkazy slouží při zápisu zprávy kolonka Website.
Pro automatické předvyplnění odesílatele je vhodné se zde návštěvnicky zaregistrovat (vlevo dole pod MENU).
805 entries.
Karel Karel wrote on 16.9.2020 at 22:11:
Zdravím, snažím se dávat do kupy jednu zuboženou 924ku 2.0i. Auto jsem koupil vjako nepojízdný vrak. Po pár dnech se mi to podařilo natočit. Motor normálně běžel akorát opravdu hodně tekla vodní pumpa. Rozhodl jsem se tedy pro komplet výměnu včetně rozvodů. Bohužel po demontáži vodní pumpy na mě čekalo nemilé překvapení. Místo vody z toho začal téct olej a to opravdu hodně. Tipoval jsem to na těsnění pod hlavou, ale po demontáži se zdálo v pořádku. Jediné čeho jsem si všiml je prasklina na hlavě (první válec) mezi ventilama. Ale to nemá s Vodou a olejem nic společného. Prosím tedy o radu jestli jste se s tímto problémem u 924 někdo nesetkal. Jen doufám že není prasklý blok. Trpí na to tyto motory? Děkuji.
Zdravím, snažím se dávat do kupy jednu zuboženou 924ku 2.0i. Auto jsem koupil vjako nepojízdný vrak. Po pár dnech se mi to podařilo natočit. Motor normálně běžel akorát opravdu hodně tekla vodní pumpa. Rozhodl jsem se tedy pro komplet výměnu včetně rozvodů. Bohužel po demontáži vodní pumpy na mě čekalo nemilé překvapení. Místo vody z toho začal téct olej a to opravdu hodně. Tipoval jsem to na těsnění pod hlavou, ale po demontáži se zdálo v pořádku. Jediné čeho jsem si všiml je prasklina na hlavě (první válec) mezi ventilama. Ale to nemá s Vodou a olejem nic společného. Prosím tedy o radu jestli jste se s tímto problémem u 924 někdo nesetkal. Jen doufám že není prasklý blok. Trpí na to tyto motory? Děkuji.
Kotys944s2 Kotys944s2 wrote on 22.8.2020 at 8:06:
BB: Upřímnou soustrast celé rodině, Jirka byl super kluk.
BB: Upřímnou soustrast celé rodině, Jirka byl super kluk.
BB924 BB924 wrote on 20.8.2020 at 18:49:
Přátelé, kamarádi .... bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci. Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy. Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj .... BB
Přátelé, kamarádi ....
bohužel Jirka Zejda už není mezi námi. Včera podlehl dlouhodobé nemoci.
Kdo jste ho neznal, tak i díky němu se vlastně uspořádalo první setkání transaxlářů v Ledči a začala vlastně naše zdejší komunita a srazy.
Tak ať si tam v nebi Porschisti řádně pojezděj ....
BB
David944s David944s wrote on 3.8.2020 at 23:13:
Ahoj všem, je nutné u 944 vzadu používat dětskou sedačku/podsedák? Vím, že se to tu kdysi řešilo, ale tehdy mě to netrápilo, tak si nepamatuji závěr😊. Selským rozumem mi přijde, že dětské sedačky jsou u 944 z fabriky v základní výbavě😊. Jde mi hlavně o řešení s 3-bodovým samonavíjecím pásem, co má 944 90-91 a 968, obdobně bude asi situace i u 928, 996, 997?? Díky za rady.
Ahoj všem, je nutné u 944 vzadu používat dětskou sedačku/podsedák? Vím, že se to tu kdysi řešilo, ale tehdy mě to netrápilo, tak si nepamatuji závěr😊. Selským rozumem mi přijde, že dětské sedačky jsou u 944 z fabriky v základní výbavě😊. Jde mi hlavně o řešení s 3-bodovým samonavíjecím pásem, co má 944 90-91 a 968, obdobně bude asi situace i u 928, 996, 997?? Díky za rady.
BB924 BB924 wrote on 13.7.2020 at 14:24:
@Sheema - buď e-bay nebo https://www.odometergears.com/products/Porsche/924+76-88+%28Non-US%29/77
@Sheema - buď e-bay nebo
https://www.odometergears.com/products/Porsche/924+76-88+%28Non-US%29/77
Sheema924 Sheema924 wrote on 13.7.2020 at 14:23:
Čau chlapi..vím že se to tu řešilo už mockrát..nepočítá mi tachometr nájezd kilometrů na 924, samozřejmě je ukouslý ozubený kolečko..na STK už mám několik technickejch stejnej nájezd:-) a už se jim to moc nelíbílo, tak to chci řešit..kde se dá to kolečko sehnat?? Díky Sheema
Čau chlapi..vím že se to tu řešilo už mockrát..nepočítá mi tachometr nájezd kilometrů na 924, samozřejmě je ukouslý ozubený kolečko..na STK už mám několik technickejch stejnej nájezd:-) a už se jim to moc nelíbílo, tak to chci řešit..kde se dá to kolečko sehnat?? Díky Sheema
BB924 BB924 wrote on 17.6.2020 at 22:56:
Na stránce letního srazu v Čáslavi jsou přihlášky! https://porsche.108.cz/18-letni-porsche-sraz-caslav-25-7-2020/
Na stránce letního srazu v Čáslavi jsou přihlášky!

https://porsche.108.cz/18-letni-porsche-sraz-caslav-25-7-2020/
Julio9xx Julio9xx wrote on 6.6.2020 at 15:48:
Dakujem za info k vstrekom.Jetservis vyzerá super.
Dakujem za info k vstrekom.Jetservis vyzerá super.
Ladislav Ladislav wrote on 1.6.2020 at 21:12:
Zdravím , sháním na Porsche 924 gumovou hadici sání napojenou na oválné hrdlo sacího potrubí Díky můžete i zavolat na 603482936
Zdravím , sháním na Porsche 924 gumovou hadici sání napojenou na oválné hrdlo sacího potrubí Díky můžete i zavolat na 603482936
BB924 BB924 wrote on 29.5.2020 at 19:47:
Julio9xx - pokud někdo nedá lepší tip, tak JETSERVIS.CZ
Julio9xx - pokud někdo nedá lepší tip, tak JETSERVIS.CZ
Julio9xx Julio9xx wrote on 29.5.2020 at 19:32:
Čaute.Mate niekto tip kde dať skontrolovať prečistiť vstreky na 944 2,5 l?? Ideál Brno. Plus koľko berú CZK za kus?? Diky
Čaute.Mate niekto tip kde dať skontrolovať prečistiť vstreky na 944 2,5 l?? Ideál Brno.
Plus koľko berú CZK za kus??
Diky
Ladilav Ladilav wrote on 27.5.2020 at 19:42:
Zdravim Martine , tady je můj e-mail lacokob @seznam.cz , pošli prosím foto děliče , motor mi již občas naskočí ale dlouho nevidrží v otáčkách Díky
Zdravim Martine , tady je můj e-mail lacokob @seznam.cz , pošli prosím foto děliče , motor mi již občas naskočí ale dlouho nevidrží v otáčkách Díky
Dan Dan wrote on 24.5.2020 at 21:46:
Ahoj, najde se zde nějaká dobrá duše, která poradí nač si dát pozor při koupi 944? Diky
Ahoj, najde se zde nějaká dobrá duše, která poradí nač si dát pozor při koupi 944? Diky
Jakub Jakub wrote on 23.5.2020 at 11:54:
@BB924: koupil jsem Dansk - nerez. Zadní a středový díl-přední za svodama nedělají, jinak bych ho vzal taky. Koupeno na broukservis.cz, ze zahraničí se to po připočtení dopravy loni nevyplatilo...
@BB924: koupil jsem Dansk - nerez. Zadní a středový díl-přední za svodama nedělají, jinak bych ho vzal taky. Koupeno na broukservis.cz, ze zahraničí se to po připočtení dopravy loni nevyplatilo...
pa924 pa924 wrote on 23.5.2020 at 9:26:
@Kobza - Ahoj, napiš mi mail, pošlu ti fotky kostky. Též je to (na první pohled trochu chaoticky) znázorněno v katalogu ND.
@Kobza - Ahoj, napiš mi mail, pošlu ti fotky kostky. Též je to (na první pohled trochu chaoticky) znázorněno v katalogu ND.
BB924 BB924 wrote on 21.5.2020 at 20:05:
Neměl byste někdo TIP, kde bych mohl koupit celý výfuk na 924S/944 ? Jinak plánuju nákup nějakých Porsche dílů , tak kdybyste někdo sháněl nějakou drobotinu - písněte mi na porsche@108.cz
Neměl byste někdo TIP, kde bych mohl koupit celý výfuk na 924S/944 ?

Jinak plánuju nákup nějakých Porsche dílů , tak kdybyste někdo sháněl nějakou drobotinu - písněte mi na porsche@108.cz
BB924 BB924 wrote on 14.5.2020 at 19:25:
@ Kobza - již 924 2.0 nemám, mohu zjistit až o víkendu ve stodole na vraku, je ale jednoduché ty dvě hadičky vyměnit. .. tak bych zkusil. Kdysivá jsme dělali experimenty s vytaženejma vstřikovacíma tryskama (na motoru ve skleničkách) a startovali - kolik nastříkají a jak rovnoměrně stříkají. A pokud je něco špatně tak fofrem do JETSERVISu nebo vyměnit.
@ Kobza - již 924 2.0 nemám, mohu zjistit až o víkendu ve stodole na vraku, je ale jednoduché ty dvě hadičky vyměnit. .. tak bych zkusil.
Kdysivá jsme dělali experimenty s vytaženejma vstřikovacíma tryskama (na motoru ve skleničkách) a startovali - kolik nastříkají a jak rovnoměrně stříkají. A pokud je něco špatně tak fofrem do JETSERVISu nebo vyměnit.
Ladislav Kobza Ladislav Kobza wrote on 14.5.2020 at 18:11:
Díky za odpověď , dnes jsem odmontoval filtr a ze spodu jsem nadzvedl váhu vzduchu i s kolíkem v děliči paliva a startoval , odvzdušnil vstřikovací ventily , až tam mi již palivo jde ale do válců nic. Možná jsem přehodil tlakové hadičky , jedna jde z přívodu od děliče do kostky která je v zadní části sacího potrubí. Druhá vys. hadice jde do horní části sacího potrubý s čidlem , mám to správně nebo jsem je přehodil obě mají stejný závit . Prosím jak mají být správně Děkuji
Díky za odpověď , dnes jsem odmontoval filtr a ze spodu jsem nadzvedl váhu vzduchu i s kolíkem v děliči paliva a startoval , odvzdušnil vstřikovací ventily , až tam mi již palivo jde ale do válců nic. Možná jsem přehodil tlakové hadičky , jedna jde z přívodu od děliče do kostky která je v zadní části sacího potrubí. Druhá vys. hadice jde do horní části sacího potrubý s čidlem , mám to správně nebo jsem je přehodil obě mají stejný závit . Prosím jak mají být správně Děkuji
Mike944 Mike944 wrote on 14.5.2020 at 12:28:
@BB924: Náhon tachometru mám nový z německa, protože předchozí starší dva v rozmení 2 let praskly - ukroutily se. Jeden v lednovém mrazu u náboje kola a druhý někdy v léťě v nepovolené rychlosti na dalnici hned za budíkama 🙂 @ Kopr944: To bude asi ono, taky jsem zkoušel "zdrsňovat" osičku , snažil jsem se i trochu lípnout epoxy lepidlem, ale nic se stoprocentním výsledkem. Ještě budu asi zkoušet hledat, co tam může prokluzovat....
@BB924: Náhon tachometru mám nový z německa, protože předchozí starší dva v rozmení 2 let praskly - ukroutily se. Jeden v lednovém mrazu u náboje kola a druhý někdy v léťě v nepovolené rychlosti na dalnici hned za budíkama 🙂
@ Kopr944: To bude asi ono, taky jsem zkoušel "zdrsňovat" osičku , snažil jsem se i trochu lípnout epoxy lepidlem, ale nic se stoprocentním výsledkem. Ještě budu asi zkoušet hledat, co tam může prokluzovat....
BB924 BB924 wrote on 14.5.2020 at 10:33:
@ Kobza - postupně jsi správně zkoušením tlaku v jednotlivých místech našel místo, kde tlak mizí .. ten rozdělovač neboli "kostka" je složitá součástka - jsou tam jemná sítka, pružinky, tak ty by mohly být přicpané .. ale nezdá se mi, že by z fleku najednou to úplně zmizelo do všech trysek. Tak jedině na vstupu do něj nějaká mechanická překážka že by? Mně před sezonou pomáhalo zlepšit výkon motoru (cukání) potažmo palivovou soustavu přidáním tekutého "čističe vstřiků" do paliva. Tak bych zkusil tam zevně zkusit tuto čistou směs nějak nastříkat dovnitř, zda letecký benzín v tom něco rozpustí. Hlavně nedoporučuju tu hlavu rozdělávat, ono to sice jde, ale nevím za ty roky o nikom, kdo by to pak bezproblémově dal zpátky dohromady. Jsou tam velké tlaky, různě silné pružinky, jemná sítka .... i Bosch prý to dělá jako službu v bezprašném prostředí.
@ Kobza - postupně jsi správně zkoušením tlaku v jednotlivých místech našel místo, kde tlak mizí .. ten rozdělovač neboli "kostka" je složitá součástka - jsou tam jemná sítka, pružinky, tak ty by mohly být přicpané .. ale nezdá se mi, že by z fleku najednou to úplně zmizelo do všech trysek. Tak jedině na vstupu do něj nějaká mechanická překážka že by? Mně před sezonou pomáhalo zlepšit výkon motoru (cukání) potažmo palivovou soustavu přidáním tekutého "čističe vstřiků" do paliva. Tak bych zkusil tam zevně zkusit tuto čistou směs nějak nastříkat dovnitř, zda letecký benzín v tom něco rozpustí.
Hlavně nedoporučuju tu hlavu rozdělávat, ono to sice jde, ale nevím za ty roky o nikom, kdo by to pak bezproblémově dal zpátky dohromady. Jsou tam velké tlaky, různě silné pružinky, jemná sítka .... i Bosch prý to dělá jako službu v bezprašném prostředí.
Kopr944 Kopr944 wrote on 14.5.2020 at 10:12:
Tp Mike944 - s tachometrem jsem si taky užil dost. Měl jsem ho rozdělaný několikrát, teď jsem ve stavu že funguje jen nemám číslice na počítadle v řádce. Podle těch příznaků co píšeš bych tipoval, že jak se to trochu zahřeje tak ti začnou kolečka prokluzovat. Mě to dělalo taky. Kolečko bylo nové ale stejně počítadlo nešlo. Osičku musíš pořádně odmastit. Já pak vzal kleště a v nich jsem tu osišku protočil aby se zdrsnila od té doby dobrý.
Tp Mike944 - s tachometrem jsem si taky užil dost. Měl jsem ho rozdělaný několikrát, teď jsem ve stavu že funguje jen nemám číslice na počítadle v řádce. Podle těch příznaků co píšeš bych tipoval, že jak se to trochu zahřeje tak ti začnou kolečka prokluzovat. Mě to dělalo taky. Kolečko bylo nové ale stejně počítadlo nešlo. Osičku musíš pořádně odmastit. Já pak vzal kleště a v nich jsem tu osišku protočil aby se zdrsnila od té doby dobrý.
BB924 BB924 wrote on 14.5.2020 at 9:45:
@ MIKE944 - že to dělají dva tacháče už je divný, zbývá už jen vyměnit náhon tachometru - prý by tam mohl pasovat i nějaký škodovácký co je jen trochu delší. Zda ten Tvůj není někde v bovdenu zlomený / přidřený a provozem se ohřeje a drhne pak víc. Pak je to už jen uchycený "pokličkou" na ose kola - tam ten ctverečkový otvor snad takovéto potíže dělat nemůže.
@ MIKE944 - že to dělají dva tacháče už je divný, zbývá už jen vyměnit náhon tachometru - prý by tam mohl pasovat i nějaký škodovácký co je jen trochu delší. Zda ten Tvůj není někde v bovdenu zlomený / přidřený a provozem se ohřeje a drhne pak víc. Pak je to už jen uchycený "pokličkou" na ose kola - tam ten ctverečkový otvor snad takovéto potíže dělat nemůže.
Mike944 Mike944 wrote on 14.5.2020 at 8:20:
Ahoj, neřešil jste tu někdo problém u tachometru s počítadlem km u 924/944 I.? Ráno když jedu do práce, tak vždy vše funguje na 100%, odpoledne je to již horší, když jedu zpět a cestou někde zastavím (benzínka, nákup) tak pak přestane fungovat počítadlo km. Měj jsem rozdělaný tacháč a všechna ozubená kolečka vypadají ok, tak jsem koupil jiný starší tachometr a začalo to dělat po cca 14dní to stejné. Napadlo mě, jestli třeba nějaký prokluz kolečka na osičce, či něco podobného? A když počítadlo vynuluji, tak se pravděpodobnost nefungování rapidně zvýší.
Ahoj, neřešil jste tu někdo problém u tachometru s počítadlem km u 924/944 I.? Ráno když jedu do práce, tak vždy vše funguje na 100%, odpoledne je to již horší, když jedu zpět a cestou někde zastavím (benzínka, nákup) tak pak přestane fungovat počítadlo km. Měj jsem rozdělaný tacháč a všechna ozubená kolečka vypadají ok, tak jsem koupil jiný starší tachometr a začalo to dělat po cca 14dní to stejné. Napadlo mě, jestli třeba nějaký prokluz kolečka na osičce, či něco podobného? A když počítadlo vynuluji, tak se pravděpodobnost nefungování rapidně zvýší.
Ladislav Kobza Ladislav Kobza wrote on 12.5.2020 at 14:26:
Zdravím , mám Porsche 924 , po přebroušení a opravě hlavy motoru jsem vše opět namontoval ale z palivového děliče mi nejde vůbec žádný tlak ke vstřikovačům . Přitom palivové čerpadlo tlačí 5 atm, měřeno před děličem , poradí mi někdo ?? byl bych moc rád
Zdravím , mám Porsche 924 , po přebroušení a opravě hlavy motoru jsem vše opět namontoval ale z palivového děliče mi nejde vůbec žádný tlak ke vstřikovačům . Přitom palivové čerpadlo tlačí 5 atm, měřeno před děličem , poradí mi někdo ?? byl bych moc rád
BB924 BB924 wrote on 28.4.2020 at 16:48:
ad K-Jetronic Porsche 924 2.0 ....... víte někdo z vlastních zkušeností, že by byl v ČR aktuálně někdo, kdo by to uměl seřídit a nastavit, případně zjistit vadné komponenty? Volal mi teď jeden pán že mu nechodí dobře.
ad K-Jetronic Porsche 924 2.0 ....... víte někdo z vlastních zkušeností, že by byl v ČR aktuálně
někdo, kdo by to uměl seřídit a nastavit, případně zjistit vadné komponenty?
Volal mi teď jeden pán že mu nechodí dobře.
PRm944 PRm944 wrote on 28.4.2020 at 11:55:
Zdarec znova. Nějaká dobrá duše, co by vyzkoušela řídící jednotku z mého vozu ve svém voze by se tady nenašla? Je to ECU: 944.618.121.01 Mám rok 85. Ideálně v okolí Brna. Děkuji.
Zdarec znova. Nějaká dobrá duše, co by vyzkoušela řídící jednotku z mého vozu ve svém voze by se tady nenašla?
Je to ECU: 944.618.121.01
Mám rok 85. Ideálně v okolí Brna. Děkuji.
Jakub Machytka Jakub Machytka wrote on 24.4.2020 at 19:24:
netopier : Ahoj , je nás s tímto problémem víc a mám 951 rok 1986 . Četl jsem že by tam mohl mít problém ale kolega zde z klubu který měl stejný problém měl trubku z vany do čerpadla venku a žádný pro lem na ni nenašel a olej padá dál . Když se olej ohřeje je schopny spadnout za 2 hodiny a autu 30 vteřin trvá než začne mazat
netopier : Ahoj , je nás s tímto problémem víc a mám 951 rok 1986 . Četl jsem že by tam mohl mít problém ale kolega zde z klubu který měl stejný problém měl trubku z vany do čerpadla venku a žádný pro lem na ni nenašel a olej padá dál . Když se olej ohřeje je schopny spadnout za 2 hodiny a autu 30 vteřin trvá než začne mazat
JN944 JN944 wrote on 24.4.2020 at 13:45:
Zdravim porschisty, máte někdo zkušenost s výměnou ocelové nádrže za novější, plastovou? Jde to vubec? Diky.
Zdravim porschisty, máte někdo zkušenost s výměnou ocelové nádrže za novější, plastovou? Jde to vubec? Diky.
bombero bombero wrote on 15.4.2020 at 22:25:
ahoj. Jsou tu 2 příspěvky ,co najednou nemohli nastartovat 2,5. Mě se na podzim stalo, že jsem přijel na návštěvu cca 80km úplně bez problémů a po cca 1h jsem to už nenastartoval.Nakonec se ukázalo, že odešel snímač otáček,ale už nevím, který to byl. Jsou tam dva a každý řídí něco jiného, jestli se nepletu. Jsou ale oba stejné. Naštěstí jsem měl sebou náhradní a i se stranovým klíčem jsem ho dokázal vyměnit(dost pakárna,od té doby vozím malou ráčnu)
ahoj. Jsou tu 2 příspěvky ,co najednou nemohli nastartovat 2,5. Mě se na podzim stalo, že jsem přijel na návštěvu cca 80km úplně bez problémů a po cca 1h jsem to už nenastartoval.Nakonec se ukázalo, že odešel snímač otáček,ale už nevím, který to byl. Jsou tam dva a každý řídí něco jiného, jestli se nepletu. Jsou ale oba stejné. Naštěstí jsem měl sebou náhradní a i se stranovým klíčem jsem ho dokázal vyměnit(dost pakárna,od té doby vozím malou ráčnu)
BB924 BB924 wrote on 15.4.2020 at 8:18:
A klidně můžete sledovat i zdejší oficiální facebook https://www.facebook.com/porsche.108.cz/ Tam můžete také vkládat cokoliv se Vám zachce - konzultace, články atd ....
A klidně můžete sledovat i zdejší oficiální facebook
https://www.facebook.com/porsche.108.cz/
Tam můžete také vkládat cokoliv se Vám zachce - konzultace, články atd ....
david david wrote on 15.4.2020 at 7:47:
Ahoj pokud chcete poradit přidejte se na Facebooku do skupiny Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar. už je nás tam skoro 150.
Ahoj pokud chcete poradit přidejte se na Facebooku do skupiny Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar. už je nás tam skoro 150.
PRm944 PRm944 wrote on 3.4.2020 at 15:55:
Zdareec. Přidávám se s dotazem, taky nestartuju (P944 NA 85). Na podzim jsem zaparkoval, na jaře už nenatočil. DME relátko vyměněné, pumpa funkční. Startér točí, ale auto nechytne. Indicie(?): otáčkoměr se během točení startéru nehýbe. Zatím jsem rozebral všechny konektory a pročistil je - a NIC. Zítra chci přeměřit odpor na snímači otáček a polohy kliky na konektoru u ECU. Nějaké další tipy? Mám to k autu 50km, tak když už tam pojedu, chci toho vyzkoušet co nejvíc. Díky.
Zdareec. Přidávám se s dotazem, taky nestartuju (P944 NA 85). Na podzim jsem zaparkoval, na jaře už nenatočil. DME relátko vyměněné, pumpa funkční. Startér točí, ale auto nechytne. Indicie(?): otáčkoměr se během točení startéru nehýbe. Zatím jsem rozebral všechny konektory a pročistil je - a NIC.
Zítra chci přeměřit odpor na snímači otáček a polohy kliky na konektoru u ECU.
Nějaké další tipy? Mám to k autu 50km, tak když už tam pojedu, chci toho vyzkoušet co nejvíc. Díky.
Alan944 Alan944 wrote on 3.4.2020 at 9:46:
Romeo944 - palivové čerpadlo vyzkoušíš když DME relé vyndáš a proklemuješ to natvrdo. Poznáš jestli jede.
Romeo944 - palivové čerpadlo vyzkoušíš když DME relé vyndáš a proklemuješ to natvrdo. Poznáš jestli jede.
netopier netopier wrote on 1.4.2020 at 11:52:
Jakub - to nemazanie moze sposobit trubka co ide z vane do olejoveho cerpadla. ak je netesna tak to taha vzduch. aky mas rocnik turbo? motor 51 ci 52 ?
Jakub - to nemazanie moze sposobit trubka co ide z vane do olejoveho cerpadla. ak je netesna tak to taha vzduch.
aky mas rocnik turbo? motor 51 ci 52 ?
Romeo944 Romeo944 wrote on 1.4.2020 at 10:30:
Ahoj chlapi. Teď po výměně oleje u mé P944 (120kW) se mi stalo to ,že jsem již nenastartoval. Točí krásně ale nechytne. DME relé zkontrolováno a funkční. Zdá se mně že nejede palivové čerpadlo. Máte nějaké zkušenosti, že může odejít tak naráz?
Ahoj chlapi. Teď po výměně oleje u mé P944 (120kW) se mi stalo to ,že jsem již nenastartoval. Točí krásně ale nechytne. DME relé zkontrolováno a funkční. Zdá se mně že nejede palivové čerpadlo. Máte nějaké zkušenosti, že může odejít tak naráz?
Julio9xx Julio9xx wrote on 20.3.2020 at 18:36:
Chlapi nemáte niekto nástroj na usadenie zadného tesnenia klukoveho hriadeľa???( Simeringu??
Chlapi nemáte niekto nástroj na usadenie zadného tesnenia klukoveho hriadeľa???( Simeringu??
David David wrote on 19.3.2020 at 15:47:
Přidejte se prosím na FB na skupinu Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar.
Přidejte se prosím na FB na skupinu Porsche 924/944 CZ/SK forum, bazar.
Csaba Csaba wrote on 17.3.2020 at 13:04:
Zdravim chlapi mám taký problem že neide mi prúd do spinacej skrinky na 924 ke. Ma ist cez relatko??
Zdravim chlapi mám taký problem že neide mi prúd do spinacej skrinky na 924 ke. Ma ist cez relatko??
Karel924 Karel924 wrote on 16.3.2020 at 18:47:
Dobrý den, sháním plechové držáčky do kterých se nacvakávají lišty okolo čelního skla. Nemůžu je nikde najít. Pod lištami mi to trochu kvete. Chtěl jsem je sundat a ošetřit to, ale ty držáčky jsou ko a jakmile sundám lišty, tak je už nevrátím. Pokud někdo víte kde je sehnat, tak děkuji za odpověď.:)
Dobrý den, sháním plechové držáčky do kterých se nacvakávají lišty okolo čelního skla. Nemůžu je nikde najít. Pod lištami mi to trochu kvete. Chtěl jsem je sundat a ošetřit to, ale ty držáčky jsou ko a jakmile sundám lišty, tak je už nevrátím. Pokud někdo víte kde je sehnat, tak děkuji za odpověď.:)
Martin924 Martin924 wrote on 15.2.2020 at 13:05:
Ahoj, nemáte nějaké info o červené 924 v Lokti? Hledám své staré auto a tohle je jedna z indicií. Za každou i do děkuju. mhybs004@gmail.com
Ahoj, nemáte nějaké info o červené 924 v Lokti? Hledám své staré auto a tohle je jedna z indicií. Za každou i do děkuju.
mhybs004@gmail.com
Mike944 Mike944 wrote on 12.2.2020 at 11:27:
Jakube ozvi se kdyžtak na 608 072 692. Mám stejný problém na 2.5l i jeden známý, tak můžem dát hlavy dohromady.
Jakube ozvi se kdyžtak na 608 072 692. Mám stejný problém na 2.5l i jeden známý, tak můžem dát hlavy dohromady.
jamez jamez wrote on 10.2.2020 at 18:08:
zdar kluci prodám "telefony" origo porsche 944, rozmer 7J R15 ET 23,3 2ks ok 2ks bouchnute pneu KO kdyby jste meli zajem, kontakt v odkazu
zdar kluci
prodám "telefony" origo porsche 944, rozmer 7J R15 ET 23,3
2ks ok
2ks bouchnute
pneu KO

kdyby jste meli zajem, kontakt v odkazu
Jakub Jakub wrote on 4.2.2020 at 12:20:
Ahoj kluci , pár let jsem se neozval ale dnes si jdu pro radu . 10 let vlastním 944 Turbo poslední 3 roky s nim najednou cca 300 kilometru a setkávám se poslední dobou s problémem že když auto nastartuje tak prvních 15 vteřin prostě nemažte , aspoň ve ventilovem víku ne protože slyším cvakat ventily , ani ukazatel tlaku oleje prvních 15 vteřin neukazuje . Po cca 15 vteřinách se auto ztiši a tlak oleje vyskočí . Zkoušel jsem měnit 2x olej , 3x jsem měnil filtr a teď jsem měl sundane ventilove víko a měnil jsem ventil v hlavě který má zajištovat aby olej nepadal . Nesetkal jdete se někdo s podobným problémem ? Ještě dodám že do 24 hodin od posledního nastartování olej natlačilo hned , když je to dyl tak proste 15 vteřin trvá než olej natlačil . (Olejovou skříň do které se šroubuje filtr pod vyvažovákem jsem také sundanou , měnil jsem těsnění , termostat a vše vyčistil ) Nesetkal jste se s tím někdo ? Děkuji za rady
Ahoj kluci , pár let jsem se neozval ale dnes si jdu pro radu . 10 let vlastním 944 Turbo poslední 3 roky s nim najednou cca 300 kilometru a setkávám se poslední dobou s problémem že když auto nastartuje tak prvních 15 vteřin prostě nemažte , aspoň ve ventilovem víku ne protože slyším cvakat ventily , ani ukazatel tlaku oleje prvních 15 vteřin neukazuje . Po cca 15 vteřinách se auto ztiši a tlak oleje vyskočí . Zkoušel jsem měnit 2x olej , 3x jsem měnil filtr a teď jsem měl sundane ventilove víko a měnil jsem ventil v hlavě který má zajištovat aby olej nepadal . Nesetkal jdete se někdo s podobným problémem ? Ještě dodám že do 24 hodin od posledního nastartování olej natlačilo hned , když je to dyl tak proste 15 vteřin trvá než olej natlačil . (Olejovou skříň do které se šroubuje filtr pod vyvažovákem jsem také sundanou , měnil jsem těsnění , termostat a vše vyčistil ) Nesetkal jste se s tím někdo ? Děkuji za rady
Modigi Modigi wrote on 28.1.2020 at 23:27:
Zdravim vsetkych Porsche fanusikov. Po niekolko rocnej prestavke mam zas svojho Porschacika 944 S2. Hladam pre nho zadnu roletu do kufra (modru...ale nieje podmienka), predny pravy blatnik a pripadne opravny plech alebo nieco podobne na pravy zadny blatnik. Ak by niekto vedel pomoct, vopred dakujem za spravu.
Zdravim vsetkych Porsche fanusikov. Po niekolko rocnej prestavke mam zas svojho Porschacika 944 S2. Hladam pre nho zadnu roletu do kufra (modru...ale nieje podmienka), predny pravy blatnik a pripadne opravny plech alebo nieco podobne na pravy zadny blatnik. Ak by niekto vedel pomoct, vopred dakujem za spravu.
Samo Samo wrote on 23.1.2020 at 0:09:
Ahojte, založili sme s kamarátmi skupinu pre majiteľov Porsche a fanúšikov, ktorá nie je robená ako "fan page", ale je otvorená pre všetkých. To znamená, že príspevky nepridávajú iba admini, ale hocikto z nás a teda sa tam dá normálne diskutovať, pýtať sa či inzerovať. Našim cieľom nie je robiť konkurenciu týmto "fan pages", ktoré už existujú a kde admini pridávajú novinky a články. Chceme ale v Čechách a na Slovensku mať priestor aj pre nás ostatných. Budeme vďační, ak sa pridáte a pomôžete nám trocha oživiť našu Porsche komunitu. Členstvo nie je ničím obmedzené a vítame rovnako fanúšikov, ako aj majiteľov - tých je u nás žiaľ stále málo (čo sa nám snáď podarí zlepšiť :)) Názov skupiny: Porsche Česko a Slovensko facebook.com/groups/1251890831686666/
Ahojte, založili sme s kamarátmi skupinu pre majiteľov Porsche a fanúšikov, ktorá nie je robená ako "fan page", ale je otvorená pre všetkých. To znamená, že príspevky nepridávajú iba admini, ale hocikto z nás a teda sa tam dá normálne diskutovať, pýtať sa či inzerovať. Našim cieľom nie je robiť konkurenciu týmto "fan pages", ktoré už existujú a kde admini pridávajú novinky a články. Chceme ale v Čechách a na Slovensku mať priestor aj pre nás ostatných. Budeme vďační, ak sa pridáte a pomôžete nám trocha oživiť našu Porsche komunitu. Členstvo nie je ničím obmedzené a vítame rovnako fanúšikov, ako aj majiteľov - tých je u nás žiaľ stále málo (čo sa nám snáď podarí zlepšiť :))

Názov skupiny: Porsche Česko a Slovensko
facebook.com/groups/1251890831686666/
KT924 KT924 wrote on 13.1.2020 at 13:21:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte nebo nevíte kde sehnat pohon načítání kilometrů (jedná se o malé plastové ozubené kolo se 14 zuby). Našel jsem na ebay, ale kdyby někdo měl, tak rád odkoupím. 924, 92Kw 78. Děkuji
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte nebo nevíte kde sehnat pohon načítání kilometrů (jedná se o malé plastové ozubené kolo se 14 zuby). Našel jsem na ebay, ale kdyby někdo měl, tak rád odkoupím. 924, 92Kw 78. Děkuji
Ivo Mayer Ivo Mayer wrote on 13.1.2020 at 11:14:
@BB924 díky moc za rychlou reakci! Kdybyste to našel, bylo by to k prodeji? Popřípadě cena? Pokud vím tak na autě úchyty nejsou, jen otvory do kterých by se měly šroubovat.
@BB924 díky moc za rychlou reakci! Kdybyste to našel, bylo by to k prodeji? Popřípadě cena? Pokud vím tak na autě úchyty nejsou, jen otvory do kterých by se měly šroubovat.
BB924 BB924 wrote on 13.1.2020 at 11:07:
@Ivo Meyer - viz odkaz na ebayi (podtrzena jmenovka) moznaaa bych tove stodole nasel, ale musis mit na karoserii montazni uchyty a ramena novejsi verze s uchyty (ne ty golfove co jsou bez bez)
@Ivo Meyer - viz odkaz na ebayi (podtrzena jmenovka)
moznaaa bych tove stodole nasel, ale musis mit na karoserii montazni uchyty a ramena novejsi verze s uchyty (ne ty golfove co jsou bez bez)
Ivo Mayer Ivo Mayer wrote on 13.1.2020 at 10:39:
Dobrý den všem, chtěl bych se zeptat, sháním na 924 z roku 1977 přední zkrutnou tyč ideálně i s držáky, neměl by ji někdo z vás doma? Popřípadě nemohl by mě někdo poslat alespoň fotku zespodu abych věděl jak to vypadá? Na našem autě není a rád bych alespoň věděl co přesně sháním. Děkuji moc
Dobrý den všem,
chtěl bych se zeptat, sháním na 924 z roku 1977 přední zkrutnou tyč ideálně i s držáky, neměl by ji někdo z vás doma? Popřípadě nemohl by mě někdo poslat alespoň fotku zespodu abych věděl jak to vypadá? Na našem autě není a rád bych alespoň věděl co přesně sháním.

Děkuji moc
Crafty Crafty wrote on 9.1.2020 at 21:16:
@mihal.944 Bohužel to je ukázkovej případ bastlu, když pominu fakt že je to auto z Litvy (kde nikdy nevzniklo nic dobrýho) tak je to buď 944 z roku 85 s motorem 16v, a nebo je to na féra kradený S na papírech z roku 85, protože ABS prý už má. Podle VINka je to prostě rok 85 verze "Base" (základ) Ska se právě vyráběly jen 87-88. Být to origo, beru to hned....
@mihal.944
Bohužel to je ukázkovej případ bastlu, když pominu fakt že je to auto z Litvy (kde nikdy nevzniklo nic dobrýho) tak je to buď 944 z roku 85 s motorem 16v, a nebo je to na féra kradený S na papírech z roku 85, protože ABS prý už má. Podle VINka je to prostě rok 85 verze "Base" (základ)
Ska se právě vyráběly jen 87-88. Být to origo, beru to hned....