Veteránské rojení Czech Classic Cars Clubu - Lobeč
6.10.2007
Report by Daniel944
The Lobeč Story
Bylo nebylo … ale nakonec bylo, i když nikdo nevěděl, jestli bude, přitom co je,
bylo a bude!
Ještě na Ecce Homo se dostal Michalovi od p. Stránského leták, který oznamoval,
že se v první říjnovou sobotu koná setkání majitelů hlavně britských vozů Czech
Classic Cars Clubu na zámečku v Lobči u Mělníka a to bude spojeno s
pravidelnostními závody do vrchu. Diskuze, zda se zúčastnit či nikoliv probíhala
skoro měsíc a nazory se měnili jak májové počasí. Díky této názorové
rozptýlenosti jsem se rozhodl den před akcí všechny, co o tom kecali, přihlásit
k účasti, protože v této sestavě je úspěch zaručen! Jediný, kdo se nakonec
nezúčastnil, Láďa Štirand z Náchodska, kterej nechal 911 doma a raději se jel
někam ožrat. Prý nějaké vinobraní nebo co … Chyba!!! Chyba to byla, protože se
nakonec mezi asi padesáti převážně angličáky sešlo poršat nakonec osm, ale to už
předbíhám …
Po té, co se mi na hlavu snesla hromada nadávek, jak že si můžu dovolit někoho
někam přihlašovat, když o tom ani neví, jsem přišel se zdůvodněním, že mi můžou
všichni vlézt na záda, protože raději přihlásím deset lidí, z nichž pak půlka
nepojede, než aby to dopadlo jako týden před tím ve Dvoře Králové, kde nakonec
ze 4 aut nebyl nikdo přes přihlášení, které ale nebylo kladně potvrzeno nebo
nebylo pro jistotu potvrzeno vůbec, připuštěn do regulérní soutěže "Vypouštění
vody z chladiče", protože pořadatel nezaregistroval, že historickým vozidlem se
letos a příští rok dá chápat vůz s rokem výroby 1983 a starší, má-li předepsané
dokumenty a stav … Prostě jsem si nejen já připadal ve Dvoře jako pitomec, kde
je ale chyba, se ukázalo už během akce, protože z na pořadatelské službě bylo
vidět, že levá neví, co dělá pravá … Prostě letošní Dvůr byla ostuda plným
jménem na plný pecky! Dost ale breku a hurá do Lobče!
Den začal standartním zpožděním, kdy jsme z Pardubic vyrazili ve složení KOP924,
Daniel944 a jako doprovodný vůz byla modrá Alfetta, opět řízená krásnou Petrou
K. Alfa nebyla ale tentokrát vozem soutěžním, ale ani alegorickým. Asi proto, že
chyběl BB a jeho popisovač (pozn. BB: :-D no to nevim, zda bych mohl i Alfettu
vyzdobit a co by mi pak řidička dala...). Druhá část výpravy ve složení tajemná svačinářka a Bernie jela z HK jinou cestou, takže jsme se setkali až na místě. To bylo kolem
půl desáté.
Po zapsání se do listiny jezdců jsme rekognoskovali terén, kecali se spolujezdci
a obdivovali naleštěné (většinou naleštěné) angličáky a další vozy. Byla zde k
vidění např. i Š 110R ve stavu, v jakém opustila před více jak čtvrt stoletím
Mototechnu. No, nádhera!!!
Před jedenáctou se po úvodní rozpravě s jezdci dav soutěživců vydal na cestu na
start. Šlo vlastně o projetí trati v protisměru. Už nyní bylo vidět, že díky
tomu, že trať vede lesem, silnice je vlhká, posypaná spoustou listí a jehličí a
ještě se po ní motají houbaři, cyklisté spolu s dalšími řidiči-negramoty, pro
které je zákaz vjezdu a další masivní značení na obou příjezdech na trať jen
trapným kusem kulatýho plechu s červeným orámováním, bude vlastní závod o hubu.
V plánu byly dva měřené tréninky a dvě ostré jízdy na pravidelnost. Ještě se
hledělo na čas, čili ocenění připadlo i tomu nejrychlejšímu. Mimo oficiální
hodnocení se našli i zajemcí o umístění v soutěžích "Sestřel si svého houbaře či
cyklistu". Tato soutěž ale nakonec svého vítěze nenašla a všichni šlapatelé a
sběrači hub přežili. Asi ... Po jedenácté se odstartovalo. První kolo proběhlo
vcelku v pohodě, až na jednoho pošramoceného Forda Capri, který byl nucen ze
soutěže odstoupit. Stav trati se skoro vymstil i mně, protože jsem nakonec
proletěl celým autem jednou škarpou, a ani Bernie nezůstal pozadu. Ve stejném
úseku předvedl automobilové taneční kreace, kdy si honil zadek auta ze strany na
stranu, ale hluboké orbě se nakonec vyhnul a spydera udržel na silnici. Na
pravidelnost kašlající a na rychlost jedoucí KOP málem políbil autem jedno ze
svodidel, což se mi skoro podařilo na identickém místě v následujícím kole.
Jelikož nebylo kde uparkovat skoro padesátku vozidel, z místa cíle, obce Nosálov,
se sjíždělo zpět na lobečský zámeček. Tam byla po dojetí posledního dravce
vystavena listina s výsledky, takže jsme věděli základní čas.
Druhé kolo proběhlo bez problémů a tak po delikátním obídku v jednom ze sálů
zámečku se frčelo na ostré jízdy. Jelikož jsme přijeli spíš na výlet než
soutěžit, atmosféra byla velice uvolněná, až dokonce taškařicoidní! Prostě jsme
vymýšleli blbiny jako obvykle, což někteří nesli ne zcela s pochopením. Během
těchto kratochvílí se podařilo získat několik interesantních obrázků. Tajemná
Láďa svačinářka se ukázala i jako exkluzivní DJ, jehož hudební dosah byl takřka
doslova od Vlacha až po Bacha. Ale zpět k jízdám: osobně jsem už našel i pud
sebezáchovy a tak jsem jel opatrně, protože jsem nás oba (sebe i auto) chtěl
přivézt bez dalších drnů v nárazníku.
Po dojetí zpět do dočasného depa, kterým bylo nádvoří zámku, si Bernie vyhlédl
slečnu, kterou jsme okamžitě interně titulovali hraběnkou bez povědomí, jestli
je to pravda. Je pravda, že se není čemu divit, když hoši počali s ní konverzaci
na rozličná témata. Pánové, kdyby jste viděli, jak naši kolegové přítomností
této sympaťandy ožili … No, já čuměl … Ale je fakt, že diskuze probíhala na
rovině velice oficiální, takže žádnou aféru prásknout nemůžu …
Druhé kolo už bylo ve znamení, že jde o všechno. A tak se každý snažil, jak
uměl. Michal jel na rychlost a ti rozumnější na pravidelnost. Jaké ale bylo
rozčarování, když po vystavení časů druhého kola a pak časů celkových vyšlo
najevo to, že první čtyři místa v pravidelnosti patří fanouškům Porsche!
Fanouškům uvádím proto, že Ota Stránský tentokrát zradil, svoji 911 nechal doma
a vyvenčil nádherného červeného MG, takže nešlo napsat, že ocenění
patří jezdcům Porsche. Takže nejpravidelněji jel Michal Kopecký (startovní číslo
138) s neskutečným rozdílem 0,04 s mezi oběma jízdami (a to kašlal na
pravidelnost a jel na rychlost!), pan Stránský obsadil druhou pozici, třetí
skončil Bernie a na mě zbyla bramborová medaile. Za zmínku stoji i Martin z
Hradce Králové, který měl druhý nejrychlejší čas toho dne!
KOP byl jak opařenej. Byl úplně mimo. Dostal mě, když po asi minutovém zírání na
výsledkovou listinu přišel s dotazem: "Jaký mám vlastně startovní číslo?" …
Prostě nevěřil svým očím. Nebudu jmenovat kdo, abych Bernieho neprásknul, ale
prostě někdo přišel s návrhem, zda by jako příslušenství k ocenění
nejúspěšnějších jezdců nebylo možno přidat pusu od hraběnky navíc. A tak se i
stalo! Všichni dekorovaní dostali po jedné puse (Bernie po dvou pusách, protože
selhal foťák, který ale nakonec stejně nebyl schopen tento delikátní okamžik ani
v jednom případě zachytit).
Každopádně se ale jednalo o zdařilý a úspěšný výlet, kterých by mělo být více.
Každopadně je fajn, že se opět Porsche dostalo tam, kam patří, tzn. na bednu!!!
HOWGH!!!
Před jízdou je nutno se posilnit. Ani auto s prázdným pupendem "něpremáva" ...
úvodní rozprava s jezdci
008 - Tak tohoto krasavce jsme tu ještě neměli - 911 (1969) byla kompletně restaurována z takřka ničeho a díky naročné přestavbě nakonec je poněkud mladšího vzhledu (p. Luks)
011 - Mňam, mňam ... :-)
Made In England
Kuk na taťku! :-) Kdo jste se mohl takhe zblízka podivat z očí do očí jaguárovi (záměrně nepíšu Jaguaru :-)
Drifting Bugatti - jinak to nazvat nejde, když tohle krásný autíko "projíždělo" snad všechny zatáčky trati smykem zadkem napřed a jak!!!
Jauguarek v celé své kráse :-)
Zkuklenec Obecný :-)
trapná otázka: "Není Ti zima?"
tajemná svačinářka se transformuje v tajemnou lízalku ... :-)
KOPova 924 se zeleninou
odbrzdit a jeeedeeeeeeem!
na trati bylo možno potkat různé druhy cyklistů, ale také různé druhy automobilů s houbaři, kteří se stávali kořistí v neoficiální soutěži !Ststřel si svého houbaře" ... :-) Jako dopl´ková byla i neofiko soutěž o nejhezčí umístění cyklisty na přední kapotu ... :-) Trať byla pro veřejnost uzavřena, všude zákazy vjezdu, ale přesto bylo co lovit ... :-)
v popředí 911 Martina z Hradce Králové. Kurňa, ale jak ten s ní mastil ...
rodinné foto ... Jsou ty auta přece příbuzný, ne? V pozadí je vidět objekt zájmu jezdců, věnujících se i disciplíně neoficiální
Střídání stráží s Jirkou Luksem - on tam, my tam a je to tam!
Michal odhání houbofily. Je fakt, že když pustí spojku, tak to je síla :-) Gumy byly, jsou a budou!
prdelky, srandičky aneb kecy, prdy, třásně ... jak praví klasik
čekání na start
kam se cpe ten mrňavej angličák???
v lese na houbách
Bernie zas řídí dopravu - standartní situace :-)
"erko" ... odkupak ten vitr asi fouká ... :-)
tajemná svačinářka/lízalka okukuje know-how
zakuklenec obecný, model celkový
čury mury ... :-)
hele, víš co? Běž si nachc*t do svýho jo?
A já Ti s tím pomůžu :-) Co bych pro kamaráda taky neudělal, že? :-)
jeeeeeee, ona (svačinářka) se taky umi usmívat ... :-)
čekaníčko, čekání ...
je libo štrůdl?
no jo, no, furt jak teplí bratři ...
to je prča, co?
na startu
nádvorní rozprava s krásnou hraběnkou
časy prvního ostrého kola. Někdo jel pravidelnost, někdo rychlost, pak je to taky vidět. Startovní čísla jsou popsana v Lobeč Story ...
a tady jsou uz oficiální výsledky pravidelnosti
poršáci jak na bidýlku při předávání ocenění vítězům v jednom ze sálů lobečského zámku
už ví, že je první ... :-)
kompletní bidýlko ... teda skoro - někdo musí fotit, že? :-)
předávání cen a vyhlášení výsledků má spolu s Tomášem na svědomí samotná hraběnka
když Bernie zjistil, že součastí ocenění je i hraběcí pusa, tak změnil i polohu své pokrývky hlavy, aby měl lepší přístup k ppřijmutí ocenění! :-) Políbení se díky selhavající technice a fotografovi na prd nepodařilo zachytit u nikoho z oceněných... :-( Navždy ale zůstane v jejich vzpomínkách ... :-)
kdyby Ota Stránský přijel ve své 911 (auto viz Ecce Homo fotoreport), Porsche by obsadilo první čtyři místa. Ale i tak je to poršák, když ho má, ne? :-)
famfára pro vítěze: TRAMTADADAAAAAAAA!!! Michal se mračí, ale otázkou je, jestli na hraběnku či na pohár ... :-)
oceněn byl i nejrychlejší jezdec - prďácký Mini Cooper
k první ceně patřila ještě lahvinka sektu, ta už ale někde na ledu ... :-)
Jdi na začátek stránky - Poslední aktualizace této stránky: