Problém s teplými starty 924 2.0

Běžným problémem u 924 s motorem 2.0 a systémem K-Jetronic je "teplý start", kdy je nutné pro nastartování potřeba dlouho startovat (někdy velmi dlouho - pozn. BB, který si tím oddělal baterii i startér).
Tento problém se může objevovat i při jinak správně nastaveném motoru a při funkčních čidlech systému K-Jetronic, a to zejména v létě (nebo mimo chladné zimní období), kdy bývá problém nastartovat po cca 10-cti minutách od jeho zhasnutí, kdy je ještě teplý (resp. ne vychladlý natolik, aby čidla reagovala potřebně).

Tento problém je způsoben snížením tlaku paliva, jdoucího do motoru. Nejčastěji je to způsobeno unavenými (tedy vadnými) vstřikovači paliva, kdy jejich vnitřní pružiny mají zcela zavřít cestu paliva po vypnutí motoru (měly by zavřít pod určitým minimálním tlakem). Je však také možné, že palivo odtéká zpět do nádrže - přes palivové akumulátory a zpětný ventil v palivovém čerpadle, kteréžto by tomuto měly správně zabránit.

Pokud tedy chcete tento problém vyřešit - zkontrolujte / vyměňte vstřikovače a akumulátor (nebo dva paralelní akumulátory - podle verze) tlaku paliva vzadu u nádrže.

Tento problém lze částečně napravit také tím, že použijete při startu manuální přístřik paliva (náhrada automatického sytiče), pomocí kterého dosáhnete dříve správného tlaku paliva pro startování. Pokud nelze nastartovat, tak využijete této pomůcky (samozřejmě opatrně - nezaplavte si motor palivem).