Rado, Brno
Registrace v klubu: 07/2008
 

Prodam Porsche 944 facelift na 968, 2.5i, najeto 230t, nikdy nejeto v zime a posledni dva roky najezdeno cca 2000 km.
Auto v celkove dobrem stavu, bude nutna vymena rozvodu, naplni a par drobnosti. Velice zachovaly interier.
Cenu nabidnete. Mozno se domluvit i na splatkovani s akontaci cca 20%.


Porsche 944 II
Obsah 2.5 litru, 121 kW
úprava 968 Strosek
Rok výroby 1987
Béžová metalíza





Momentální Výbava: el.ovladané zrcátka Porsche 968, kliky dverí Porsche 968, viko kufru a zadní spoiler Porsche 968, zadní nárazník a světla Porsche 968, Střetávací světla úprava Strosek - Xenon light, přídavné světla LED DRL (obrysová světla), Centrál, el.okna, el.nastavení sedadel, klimatizace, vyhřívání předního okna, přední okno s vestavěnou anténou, Ground Zero Titanium Sound System, Volant X Type, Sportovní pedály, Otačkoměr a teploměr X Tune Výdech přední kapoty a přímé sání motoru - kónický filtr Podvozek Porsche S2 (hlin.ramena a pod.), servo Všechny brzdové kotouče děrované Brembo Goodyear F1 ve předu 225/45/17 a vzadu 235/45/17, Disky 17´´ Porsche Cup1



Úpravy:
Od ledna 2009 do dubna 2009 auto prošlo par změnami a úpravami. Kromě kompletní výmeny všech náplní (motorový olej Castrol Magnatec 10W-40, Převodovkový olej Castrol, chladící kapalina, Servo kapalina Castrol ATF, Brzdová kapalina Shell DOT4) a všech filtrů došlo i ke výměně zadních brzdových kotoučů (děrovane Brembo) brzd. deštiček a výměně svíček (Brisk Irridium Racing). V motoru došlo k namontování přímého sáni (kónický filtr přímého sání a redukce na Porsche 944 - dovoz z USA), původné uchycení Airboxu využito na namontování hliníkového odclonení od motoru a směrování vzduchu na přímé sání. Výkon prozatím nezměřen, pocitově je ale auto živější.

Došlo k opravám karoserie, zejména popraskané lišty na viku kufru spolu s novým nástřikem. Byly obnoveny plasty a těsnění, viko kufru přetěsneno černým silikonem. Přibylo pár jenom decentních nálepek (beru ho jako auto pro zábavu ale tuningový šílenec nejsem...). Kapota byla upravena výdechem (lepený výdech a zdvojené mřížky + kompletně nový nástřik celé kapoty) ze kterého je vzduch směrován přez odclolnění přímo na filtr přímého sání, tudíž motor nasává vzduch o venkovní teplotě pod rychlostním tlakem a je odcloněn od tepla motoru. Na pár kabelech bylo natáhnuté nove krytí červené barvy. Do přední masky byli přidány LED světla denního svicení (DRL) a založeny nové stěrače.

Interier prošel jenom malou úpravou, malinko vybledlé plasty byli nastříkány do kombinace červená - stříbrná. V interiéru byl namontován sportovní volant, průmer 30 cm i s nábojem od Issoty, dále interni teploměr s modrým podsvícením a otáčkoměr s bílým podsvícením (svítí pouze pri zaplých svetlech, jinak je úplně černý). Stávající pedály nahrazeny chromovými sportovními. Popraskaná palubovka ošetřena a vyplněna černým uni silikonem (je elasticky tudíž nezpůsobuje praskliny vedle vyplnených, což se běžně stává), ošetřena renovačním kitem. Jak se již mnohým stalo, ulomil se i mě držák clonítka. Po shánění po netu jsem se jej rozhodnul nahradit držaky z nové Oktavie, akorat byli přestříkány načerno. Sadli přesně, vypadaji super (jsou kryté) a jsou nesrovnatelně silňejší, tudíž drží clonítka i při jízde ,,náročnejším,, terénem. V interiéru byly vyměneny komplet reproduktory. Stávájíci repro soustava Pioneer byla nahrazena soustavou Ground Zero Titanium, vepředu dvoupásmové 90W, vzadu 3 pásmové 240W. Radio Blaupunkt MP3.

Auto je v zimě nejeté, doteď jsem najezdil 1000 km od kdy ho mám...

Jdi na začátek stránky
Poslední aktualizace této stránky: