MartinZ, Dašice
Porsche 924 1976 tmavě stříbrná metalíza
přírůstky 09/2005

Jak to všechno začalo????
Po Porsche 924 jsem se sháněl dlouho, stále jsem nevěděl zda koupit již částečně zrekonstruované auto nebo zachovalý originál, jelikož takových aut moc nebylo a cenově mi zrovna také nevyhovovaly, rozhodl jsem se koncem roku 2004 zachránit jednu 924 nepojízdnou, bez papírů, a v začínající korozi(později zjištěna rozsáhlejší koroze). S plánem postupně zrekonstruovat do původního stavu.

Foto při koupi (zdání bohužel klame):

Auto téměř okamžitě putovalo do garáže,a začal jsem ho odstrojovat a rozebírat téměř na prvočinitele.

Jednotlivé díly jsem postupně vozil na opískování a poté na povrchovou úpravu galvanickým zinkem (další fáze bude nechat vše nalakovat práškovou barvou). S tím jsem si hrál téměř tři měsíce.

Když zůstal už jen holý skelet bylo jasné ze bez zásahu autoklempíře se vůz neobejde a to byl první problém (nikomu se do toho nechtělo že Porsche ještě nevařil).Mezičas než jsem sehnal rozumného klempíře (šikovnej a ne moc drahej) jsem věnoval renovaci a shánění potřebných dílů.

A v neposlední řadě nekonečné čištění skeletu (úplně všude) které zabralo spousty dlouhých víkendů a večerů.

Za pomoci různých drátěných kotoučů(které jsem použil na spodek vozidla, ale s citem takže na nepoškozených místech zůstala původní barva).

Opalovací pistolí jsem odstranil spousty vrstev vrchního laku a to my také ukázalo spousty míst kde již auto utrpělo nějaké šrámy.

Srpen - září 2005, potřeboval jsem stále Spoustu dílů a chtěl jsem se taky konečně svést v Porsche 924, naskytla se mi výhodná koupě, ale mělo to jeden háček ty auta byly hned tři!!!! A původní majitel trval na tom že prodá jen všechny nebo nic.

Modré bude sloužit pro nadcházející sezónu 2006-2007

Původní foto:

Po částečné generálce:

koncem roku 2007 prodáno.

Červené má závodní kořeny (momentálně nepojízdné vadný motor)

Nakonec rozprodáno v roce 2008 po dílech.

Černé
Původní záměr byl rozebrat na díly pro mou potřebu, nakonec po zdravé úvaze zahájena koncem roku 2007 rozsáhlá rekonstrukce.

viz odkaz http://www.porsche.108.cz/naseauta/martinz-924-81.htm
důvod byl vcelku jednoduchý - mladší ročník s několika inovacemi a lepší dostupnost dílů, zejména však netknutý skelet bez koroze.

Říjen 2005 začínají klempířské práce na původním voze.

Listopad 2005 konzervace a lakování skeletu pouze spodku a vnitřku

Základní barva

Vrchní barva

Euro body (přelakovatelné)

Poté následoval plnič a finální stříbrná barva

Leden 2006 – auto čeká na vrchní lak.
Mezi tím proběhlo několik změn v plánech, přez dva roky strávil skelet přikrytý ve stodole .

Listopad 2008- skelet je uložen na půdě z důvodu nedostatku místa, pravděpodobně již nebudu zprovozňovat a bude sloužit pro případ nouze nebo jako odkaz příštím generacím.


Jdi na začátek stránky - Poslední aktualizace této stránky: