MartinZ, Dašice
Porsche 924 1976
tmavě stříbrná metalíza
přírůstky 09/2005
Jak to všechno začalo????
Po Porsche 924 jsem se sháněl dlouho, stále jsem
nevěděl zda koupit již částečně zrekonstruované auto nebo zachovalý originál,
jelikož takových aut moc nebylo a cenově mi zrovna také nevyhovovaly, rozhodl
jsem se koncem roku 2004 zachránit jednu 924 nepojízdnou, bez papírů, a v
začínající korozi(později zjištěna rozsáhlejší koroze). S plánem postupně
zrekonstruovat do původního stavu.
Foto při koupi (zdání bohužel klame):
Auto téměř okamžitě putovalo do garáže,a začal jsem ho odstrojovat a rozebírat téměř na prvočinitele.
Jednotlivé díly jsem postupně vozil na opískování a poté na povrchovou úpravu galvanickým zinkem (další fáze bude nechat vše nalakovat práškovou barvou). S tím jsem si hrál téměř tři měsíce.
Když zůstal už jen holý skelet bylo jasné ze bez zásahu autoklempíře se vůz neobejde a to byl první problém (nikomu se do toho nechtělo že Porsche ještě nevařil).Mezičas než jsem sehnal rozumného klempíře (šikovnej a ne moc drahej) jsem věnoval renovaci a shánění potřebných dílů.
A v neposlední řadě nekonečné čištění skeletu (úplně všude) které zabralo spousty dlouhých víkendů a večerů.
Za pomoci různých drátěných kotoučů(které jsem použil na spodek vozidla, ale s citem takže na nepoškozených místech zůstala původní barva).
Opalovací pistolí jsem odstranil spousty vrstev vrchního laku a to my také ukázalo spousty míst kde již auto utrpělo nějaké šrámy.
Srpen - září 2005, potřeboval jsem stále Spoustu dílů a chtěl jsem se taky konečně svést v Porsche 924, naskytla se mi výhodná koupě, ale mělo to jeden háček ty auta byly hned tři!!!! A původní majitel trval na tom že prodá jen všechny nebo nic.
Modré bude sloužit pro nadcházející sezónu 2006-2007
Původní foto:
Po částečné generálce:
koncem roku 2007 prodáno.
Červené má závodní kořeny (momentálně nepojízdné vadný motor)
Nakonec rozprodáno v roce 2008 po dílech.
Černé
Původní záměr byl rozebrat na díly pro mou potřebu, nakonec po zdravé úvaze zahájena koncem roku 2007 rozsáhlá rekonstrukce.
viz odkaz
http://www.porsche.108.cz/naseauta/martinz-924-81.htm
důvod byl vcelku jednoduchý - mladší ročník s několika inovacemi a lepší
dostupnost dílů, zejména však netknutý skelet bez koroze.
Říjen 2005 začínají klempířské práce na původním voze.
Listopad 2005 konzervace a lakování skeletu pouze spodku a vnitřku
Základní barva
Vrchní barva
Euro body (přelakovatelné)
Poté následoval plnič a finální stříbrná barva
Leden 2006 – auto čeká na vrchní lak.
Mezi tím proběhlo několik změn v plánech, přez dva roky strávil skelet přikrytý
ve stodole .
Listopad 2008- skelet je uložen na půdě z důvodu nedostatku místa, pravděpodobně již nebudu zprovozňovat a bude sloužit pro případ nouze nebo jako odkaz příštím generacím.
Jdi na začátek stránky - Poslední aktualizace této stránky: