David944S, Brno
Porsche 944S
Rok výroby: 1986
Černá metalíza
Porsche 944S - NA PRODEJ - 135.000 Kč
e-mail: david944s@seznam.cz
GSM: +420 608 759 590
ICQ: 262157508
Motor: 2,5 16V, 140kw(190ps)
- od 2006 chip tuning, KN filtr, cca 210 PS
Obutí: na zimu 7*15 telefony 195/65 R15, pneu 6mm, na léto 7,5*17 Mille Miglia
3-dílné s kovaným límcem 225/45 R17, pneu 5-6mm
Úpravy: upravený tlumič výfuku, koncovka na výfuku, KaN
vzduchový filtr, chip-tuning (cca 210 PS), zadní stabilizátor z 944Turbo,
turbovana z 944 Turbo, čirá optika na čelních světlometech
Audio: autoradio Medion MP3, vpředu 2x 2pásmové + 2x výškové repro, vzadu
rozšířeno na 2x 165mm bass (TVM)+ 2x výškáč (Pioneer) jako u originálního 10ti
reproduktorového systému. V kufru subwoofer 380mm (TVM) se zesilovačem Alpine
150W sinus, 11 pásmový equalizer Kenwood + 2x 2 kanálový zesilovač Kenwood.
Výbava: vyhřívané ostřikovače, elektr. seřiditelná a vyhřívaná zrcátka, elekt.
okna, elektr. otevírání kufru, elektr. ovládání střechy, elektr. seřiditelné a
vyhřívané sedadlo, klimatizace, centrální zamykání (doděláno), imobilizer na
klíček, mlhovky, ochrané lišty z boku vozu, čelní sklo s vestavěnou anténou a
zeleným pruhem, zadní stěrač, pojistné šrouby na kola, ABS.
Předem bych řekl, že jsem si nejdřív splnil svůj sen s modelem 924, který jsem vlastnil před tímto vozem. 924ku jsem měl necelé 2 roky, bylo to fajn autíčko, moc rád na něj vzpomínám a spustilo ve mně Porsche maniactví na plné obrátky:-). V roce 2004 jsem začal shánět model 944 jako důsledek evoluce a touhy mít stále víc:). Po delším hledání jsem pořídil 944S se servisní knížkou od jednoho pána, který ji parkoval hned vedle jeho dalších skvostů-Mazda RX 7 Cabrio 1991, Toyota Supra Turbo, Mercedes S class cca 1985 a čerstvě Cadillac Eldorado cabrio asi z 1971 (6metrů délka, pro 6 lidí, V8 8,2litru a přední náhon)).
Opravy a údržba:
2003: spojka, vodní pumpa, zadní brzdové destičky
2004-nové přední okno s vestavěnou anténou a zatmavovacím pruhem, regulátor
tlaku paliva,
čidlo spínání větráku, palivový filtr, přední tlumiče, zadní spoiler pod
nárazníkem-turbovana, zadní stabilizátor 944 turbo.
2005-kompletní rozvody – včetně řetízku a silonového kluzáku, čirá optika na
předních světlech.
2006-svíčky, chiptuning - originál chip mám, není problém vrátit zpět, repase alternátoru.
2007-generálka motoru-hlavní ložiska, ojniční ložiska, pístní kroužky, gufera na
ventilech, atd., převodový olej
2008-originální kabely ke svíčkám – originální, nová autobaterie, manžety řízení.
2009- ultrazvukem vyčištěné vstřikovací trysky, víko rozdělovače, přední brzdové
desky, přední mlhovky, nový silentblok motoru
2010-motor. Olej.
K vozu mám servisní knížku tuším do 140000km, nyní je na tachometru 201000km, od roku 2004 jsem najel cca 23000km. K autu jsou 2 komplet výfuky – 1 originál nerezový + druhý amatérsky laděný + drobné ND, TK platná do 6/2011, původní lak, cena 135 000kč.
Porsche 924 - dnes již minulost
Počátkem roku 2008 se stalo něco, co by mě nikdy nenapadlo. Do své garáže jsem
znovu zaparkoval svoje první bývalé auto-924 v dost zuboženém stavu. Vzhledem k
citovému vztahu jsem nedokázal sledovat jak auto chátrá odstavené bez povšimnutí
a rozhodl jej znovu přivézt k životu. A tak se téměř po roce práce stalo.
Jednalo se o 924, r.v. 1985
Úpravy: podvozek z 944 (náboje, brzdy, tlumiče), křídlo 944, elektrická sedadla
944/2, centrál na DO, el. anténa, tónovaná skla + zadní světla, el. otvíraní
kufru, el. zrcátka.
Opravy: nový výfuk, palivové hadice, svíčky, kabely ke svíčkám, všechny filtry,
oleje, zadní brzdové desky, nový lak - žlutá originál odstín Porsche.
V květnu 2009 vůz změnil majitele a přestěhoval se do Prahy.
….po tom všem ani nechci vědět co mě čeká dál :-)
Jdi na začátek stránky - Poslední aktualizace této stránky: