Boris, Nupaky (okres Říčany)
Porsche 924
rok výroby 1983
Bílý lak
Auto mám od roku 2005. Pomalu, ale soustavně jej renovuji.
Úpravy: Pouze sportovní volant RAID z orig. příslušenství nyní. Teď přidělány hliníkové pedály, jinak vše původní.
Sehnal jsem originál 15“ kola v hrozném stavu, ale po velkém usilí jsou OK. Nové italské botičky P6000.
Co jsem udělal: Opravy karoserie (několik děr a pár rezatých míst), výměna palivového čerpadla, mnoho spuchřelých hadic hadic, brzdy komplet s výměnou zadních válečků a všech brzdových trubek, náplně a filtry, houkačka, sedačky a nepočítaně drobností.
Momentálně potřebuje už seřídit jen vstřikování. Bohužel nestartovala studená, tak jsem hledal problém (nebyl to klasický problém přístřiku paliva, ačkoli to ruční sytič vyřešil) Rozebral vše na vstřikování, abych problém odstranil. Kostku vstřikovače, WUR regulátor atd. atd. Nakonec jsem zjistil, že to bylo netěsnými O-kroužky u vstřikovačů. No tak jsem je vyměnil a vstřikovače rovnou vyčistil ultrazvukem a vše opět složil. WUR jsem modifikoval na regulovatelný a to je ten problém. Bez tlakoměru paliva nenastavím správný protitlak v kostce vstřiků. Sice startuje teď studená OK, ale teplé se nechce startovat, ale naskočí taky. Hlavní problém je, že se při plném knedlíku se začne dusit, nemá dost paliva – dříve to bylo OK. Nepomůže krouceni šroubem bohatosti (dělá to s chudou i bohatou směsí). Začalo to po předělání WURu, takže určitě protitlak.
Soupravu na měřeni tlaků paliva v CIS asi nakonec koupím z USA, ale CO2 měřák se mi nechce kupovat. Nejlevnější je za cca. 220USD.
Problém je v tom, že si rád vše dělám sám a nikdo mě měřáky nepůjčí a ani na ně nepustí. Při mé pečlivosti a pomalosti by to totiž bylo nastavování na celý den.
Jdi na začátek stránky - Poslední aktualizace této stránky: