Vyráběno od roku 1992 do roku 1994, je vlastně pokračováním výrobní řady 924 a 944, však také někdy byl tento model označován jako 944 S3.
Čtyřválec 968 byl od 944 odlišný především přední částí karosérie, jsou použity odlišně výklopné světlomety než u 924 a 944 a s tím souvisí její oblejší tvar. Jako motor byl použit třílitr známý z verze 944 S2, tentokrát ve výkonu 240 koní. Maximální rychlost 252 km/h a průměrnou spotřebu 10,3 l/100 km.
Vůz byl vyráběn od roku 1992 i ve verzi Clubsport, zkráceně CS. V její nejnutnější výbavě pak byl nový sportovní volant, skořepinová sedadla a naopak chyběl airbag, poznávacím znakem této řady je žlutá originální barva. Poslední pouze v 30-ti kusech vyrobenou verzí 968 byla verze 968 Turbo výkonem však již plně srovnatelná s 911 Turbo. Jako důkaz stačí naznačit třeba akceleraci z 0 na 100 za 4,5 vteřiny.
V České republice bylo těchto modelů přihlášeno v evidenci vozidel ke konci roku 2004 celých 10 kusů.