BOHOUŠ: Osazení podběhů pod přední blatníky 924

Důvod:
jasnej, 924-ka nemá přední podběhy, sajrajt se pak usazuje jak vzadu dole (usazování špíny a udržování vlhkosti), tak dochází i k přímému ostřikování světlometů a směrových světel v nárazníku (ze zadní strany)

Materiál:
podběhy z obyčejné 944-ky, ke koupi například u brňáků cca 500/ks, samořezné šrouby
nářadí - nůžky na plech, vrtačka, šroubovák (na samořezné šrouby), popisovač (lihový fix)

Postup:
nic složitého - tak jen heslovitě: zvednout auto, demontáž kola, zkušební nasazení podběhu, označení hrany ke střihu (absolutně nejpracnější část operace, ostřih přečnívající části, vyznačení míst pro uchycení, navrtání otvorů pro šrouby, osazení podběhu a přišroubování samořeznými šrouby

Poznámky:
-
924S má na levé straně (u řidiče) vepředu v blatníku plastový kryt, ten sice ochrání světla, ale nezabrání usazování nečistot
- ať měříte jak měříte (a kreslíte jak kreslíte), tak vám po ostřihnutí a osazení zbude mezera (směrem k zrcátku na dveřích), je vhodné stříhat v kuse a případným zbytkem zakrýt tuto mezeru (navrtat otvory a zanýtovat kleštěmi), já měřil alespoň 5x než jsem to ustříhnul... :-) a stejně mi tam ta mezera vznikla i na druhé straně
- nelekejte se, že při maximálním zatočení vám bude o podběh kolo lehce drhnout, 944-ka má přeci jen kola trochu dál od sebe, vyřešit lze buď podložkami pod koly nebo odříznutím části podběhu (ve středu za kotoučem, tam se ale příliš nečistot nedostává), ale není to nic hrozného, já sám jsem to neodřezával
- případné trhliny v kraji podběhu (nebo i nástřih tam, kde je otevírací otvor) lze vyztužit oboustrannými pásky plechu a snýtováním
 

Použití návodu na vlastní riziko.