MartinZ, Dašice

Porsche 924
r.v. 1977
na CZ dokladech
MODRÁ METALÍZA

AUTOMOBIL JE NA PRODEJ - aktuální foto ZDE

letos 2006 po kompletní GO , brzdy, nápravy, převodovka, tlumiče, nově přečalouněny sedačky a strop, palubovka laminát a povrchově ve flocku , auto jezdi na kolech RIAL 8x17 palců , pneu 205/35/17 vpředu a 215/40/17 vzadu , nový lak modrá perleť , autorádio 4x repro blaupunkt, vše funkční , motorově jezdi super , sport výfuk  atd.......
 


Tak tohle je jedna z krasavic co jsem loni roku 2005 zachránil, plány s tímto autem byly od začátku jasné.
Chtěl jsem provozuschopné auto na ježdění, ale částečné rekonstrukci se nevyhnulo . 

původní foto – po transportu domu

rozborka přední nápravy a brzd
vše opískováno , poté natřeno základovkou  a vrchní  barvou

brzdy vzaty silikonovou stříbřenkou , nový pístky, gumičky, prachovky , hadice …

na přední nápravě nová ramena , čepy , silembloky atd..

pote ještě upraveno povrchovým nástřikem eurobody

zrepasované tlumiče, opět vše natřeno atd…

jelikož auto je z roku 77 a par let pravděpodobně strávilo venku bylo potřeba něco málo vyvařit 

 

a pak následovalo rozebrání zadních brzd a poloos, nova ložiska, manžety, prasátka, obložení a nakonec ještě lanovody ruční brzdy 

květen 2006 – auto je plně provozu schopné a po emisích a technické , jede dle mého názoru poměrně slušně rychlost ke 200 není problém , motor dostal pouze standardní péči, olej, filtry, řemeny, svíčky  atd…

v nejbližší době proběhne ještě výměna převodovky a celolak ,

to je momentální stav převodovky (čeká na ložiska, gufera atd..)

Pár fotografií z lakování, které se protáhlo z původně plánovaných 2-3 týdnů na více než 2 měsíce :

Čekání na lak jsem si zkrátil snahou o pronikání do tajů laminátu aneb oprava přístrojové desky:

Povrchová úprava FLOCKováním:

Reproduktory BLAUPUNKT a nastrojování a nastrojování ...... :

Avizovaná výměna převodovky po její generální opravě - 4 rychlostní, dle originálu, dle soukromého názoru to s ní jezdí dobře:

Finální výsledek:

Co říct na závěr ... rekonstrukce to nebyla vždy lehká, ve finále to byl skoro rok práce po víkendech a večerech doma v garáži a nemalá investice.

Dočasně jsem na tuto 924 osadil svá nová kola 18 x 8,5 a pneu 225/40/18, časem přijdou na mou další 924